arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۳

محمدنبی حبیبی: ائتلاف اصول‌گرایان بدون محوریت روحانیت نیم‌بند خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی‌ گفت: ائتلاف اصول‌گرایان بدون محوریت روحانیت نیم‌بند خواهد بود.

محمدنبی حبیبی در ششمین کنگره سالانه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اصول‌گرایان راه دومی جز ائتلاف ندارند و فقط و فقط باید به ائتلاف فکر کنند. ما حق نداریم بر سر اختلاف سلیقه‌های احتمالی ائتلاف را به عنوان تنها راه‌حل کنار بگذاریم. البته این ائتلاف بدون محوریت روحانیت نیم‌بند خواهد بود و اصول‌گرایان زیر چتر جامعتین به وحدت خواهند رسید.

وی در ادامه ادعا کرد: ما در حزب موتلفه اطلاعاتی داریم که حزب اصلاح‌طلب اعتدال و توسعه مدتی است مسافرت‌های استانی خود را شروع کرده و با گره زدن زلف مسئولان ستادهای رئیس جمهور به خود در حال فعالیت انتخاباتی است. اصول‌گرایان کاملاً در حال درو شدن هستند و حتی در یکی از استان‌ها همه فرمانداران یک دست از اصلاح‌طلبان انتخاب شده‌اند. به همین دلیل است که باید به ائتلاف بین اصول‌گرایان به عنوان تنها راه‌حل فکر کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حماسه 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: عده‌ای تلاش می‌کنند صورت مسأله فتنه را پاک کنند. اگر کسی فتنه 88 را در حد رقابت‌های انتخاباتی محدود کند خیانت کرده چرا که فتنه برای براندازی بود و حتی عده‌ای با مسلسل و بی‌سیم‌های پیشرفته تجهیز شده بودند و با رمز تقلب که از خارج از کشور طراحی شده بود قصد براندازی داشتند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان