arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۴۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۳

واکنش صدا و سیما به انتقاد مسئولان دولتی: در قرق مدیران دولتی هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر نوشت: سید تقی سهرابی نسبت به سخنانی که برخی مقامات درباره کم‌توجهی صداوسیما به عملکرد دولت داشته‌اند واکنش نشان داد.

سید تقی سهرابی با اظهار تعجب از سخنانی که این روزها برخی مقامات در خصوص کم‌توجهی صداوسیما به عملکرد دولت بیان می‌کنند، گفت: بر اساس آمار و مستندات موجود از آغاز فعالیت دولت یازدهم تاکنون بخش عمده‌ای از برنامه‌های صداوسیما در شبکه‌های مختلف ملی، استانی و حتی بین‌المللی به اهداف، برنامه‌ها، اقدامات و عملکرد دولت یازدهم اختصاص داشته و دارد.

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما آمار حضور مسئولان دولت یازدهم در برنامه‌های رسانه‌ ملی را خیره‌کننده توصیف کرد و گفت: در یک جمع‌بندی اولیه، فقط در دوره زمانی اول مرداد 1392 تا اول خرداد 1393، مسئولان قوه‌ مجریه 200هزار و 989 دقیقه تنها از ظرفیت مراکز استان‌های صداوسیما برای بیان عملکرد خود استفاده کرده‌اند؛ در همین مقطع آنتن رادیو به مدت 7 هزار و 542 دقیقه در اختیار مدیران دولت یازدهم بوده است. از سوی دیگر، 75 برنامه گفتگومحور در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه 2سیما تمام و کمال در اختیار اعضای دولت بوده است و در مجموع طی مدت یادشده بیش از 4 هزار ساعت از وقت صداوسیما به عملکرد دولت اختصاص داشته است.

سهرابی گفت: اگر حضور مستمر مسئولان دولتی در برنامه‌های صداوسیما در 7 ماه پس از خرداد تا پایان آذر 1393 را به این آمار اضافه کنیم، می‌توان آمار حدود 6 هزار ساعت حضور را برای مسئولان دولتی بیان کرد که بسیار قابل توجه و تأمل بوده و ادعای محکمی است بر اینکه صداوسیما در قرق مدیران دولتی بوده است.

او در پایان گفت: همین مقدار پوشش فعالیت‌های دولت بیش از عرف رسانه است و انتظار بیش از این یک خواسته غیرملی و با اهداف سیاسی ارزیابی می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
0
چقدر از این حضورها درامدزایی شد؟
حاجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
0
0
در اینکه بخش گسترده ای از آنتن سیما به دولت اختصاص داره تردیدی نیست، منتها به انتقاد و تخریب دولت! در راس اون هم 20:30
نظرات بینندگان