arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۳

فرمانده سپاه: سال‌های "تعیین‌کننده‌" در پیش است؛ شهادتی ها آماده باشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مجمع عالی بسیج پیشکسوتان عنوان کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باید در همه عصرها حاضر باشند و از مکر جهانخواران غافل نمانند.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به مجمع عالی بسیج پیشکسوتان که صبح امروز در مجموعه 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، تأکید کرد: باید این کلام امام راحل را که فرمودند "ما در هر حال باید آماده و مهیا باشیم" را به یاد آوریم و ما هنوز روزهای حساس و تعیین‌کننده‌ای در پیش داریم.

متن کامل این پیام به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همرزمان عزیزم و پیشکسوتان بزرگوار سپاه

سلام علیکم

جبهه‌های خونرنگ حق علیه باطل و نیز عرصه‌های جهاد و سازندگی پس از آن، آیینه‌ای از بروز و ظهور اخلاص و کرامت بسیجیان است، آنان که به حقیقت آیه شریفه "لَنْ‌تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّىٰ تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ ۚ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَیْءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلِیمٌ" رسیده بودند، چه آنان که در این راه به فیض شهادت نائل آمدند و چه آنان که با پرورش و بسط افکار و روحیات بسیجی‌گری هنوز بیرق برافراشته شهادت را صیانت می‌کنند.

به یاد می‌آوریم کلام امام راحل را که فرمودند "ما در هر حال باید آماده و مهیا باشیم" و روزهای حساس و تعیین‌کننده‌ای در پیش داریم و انقلاب هنوز سال‌ها و ماه‌های تعیین‌ کننده دیگری را در پیش خواهد داشت که لازم است پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌ها حاضر باشند و از فکر جهانخواران غافل نمانند.

این‌جانب ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این اجتماع معنوی صلابت و ایثار شما پیشکسوتان جهاد و شهادت را ارج می‌نهم و امیدوارم با تأسی به امام راحل(ره) بتوانیم در خدمت به نظام و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای متعالی آن تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره ثابت‌قدم بوده و هر کدام در هر موقعیتی به تکلیف ذاتی و الهی خود جامه عمل بپوشانیم، ان‌شاءالله.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان