arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۳

آتش‌سوزی گسترده در بازار مبل یافت‌آباد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آتش‌سوزی گسترده‌ای که از حوالی ساعت 16 عصر امروز در محدوده بازار مبل یافت‌آباد آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد.

سیدجلال ملکی سخنوگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: این حادثه حوالی ساعت 16 به سامانه 125 اطلاع داده شد و ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در محل یافت‌آباد اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در مجاورت بازار مبل و سه سوله به مساحت ترغیبی 2500 متر مربع بود، گفت: هم‌اکنون آتش‌ تمام این سوله‌ها را در برگرفته و عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق ادامه دارد.

ملکی که در محل حادثه حضور دارد، اضافه کرد: در حال حاضر 7 ایستگاه آتش‌نشانی مشغول عملیات است و تا به این لحظه 12 تانکر آب نیز به محل حادثه اعزام شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: محل حادثه ارتباطی با بازار مبل ایران ندارد، بلکه سه سوله که مملو از چوب و مواد اولیه ساخت مبلمان بود، دچار آتش‌سوزی شده است.

ملکی با اشاره به وضعیت منطقه اظهار کرد: خیابان منتهی به این سوله با همکاری عوامل راهور موقتا مسدود شده تا در عملیات آتش‌نشانان خللی ایجاد نشود.

وی درباره شمار مصدومان احتمالی این حادثه نیز گفت: در حال حاضر اطلاعاتی در این خصوص نداریم، اما عوامل اورژانس در محل مستقر هستند.

دود حاصل از این آتش‌سوزی در جنوب غرب پایتخت به حدی است که حجم آن از شعاع چند کیلومتری کانون حریق دیده می‌شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان