arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۳

اعتراف هاآرتص درباره ترور دانشمندان هسته‌ای ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یک رسانه صهیونیستی با اشاره ضمنی به خبر تلاش نافرجام موساد در ترور یکی از نخبگان هسته‌ای ایران، هدف موساد را «کند ساختن پیشرفت‌های هسته‌ای ایران» نامید.

روزنامه صهیونیستی«هاآرتص» ضمن اشاره به خبر 2 روز قبل تلاش ناموفق جاسوسان موساد در ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران ، به نقل از «دان راویو» خبرنگار شبکه خبری «سی‌بی‌اس نیوز» آمریکا به تلاش‌های گسترده موساد در ترور نخبه‌های هسته‌ای ایران اذعان کرد.

بر اساس این گزارش، دان راویو که کارشناس امور اطلاعاتی اسرائیل است، تاکید کرد موساد در سال‌های قبل درصدد توطئه و ترور دانشمندان ارشد هسته‌ای ایران بوده است.

راویو در این زمینه اذعان کرد که هدف موساد کاستن از پیشرفت هسته‌ای ایران بوده است.

این خبرنگار آمریکایی در ادامه گزارش خود مدعی شد که موساد سعی می‌کند تا مانع از پیوستن ایرانیان تحصیلکرده به برنامه‌های هسته‌ای ایران شود.

راویو در گزارش خود از ترور 5 دانشمند هسته‌ای ایران از سوی موساد خبر داد و مدعی وجود جاسوسان اسرائیلی در داخل ایران شد.

در گزارش خبرنگار سی‌بی‌اس تاکید شده است که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس دستگیری جاسوسان موساد در ایران و اعدام آن‌ها شخصا دستور توقف عملیات ترور داشنمندان هسته‌ای ایران را صادر کرده است(!).

گفتنی است، روزنامه صهیونیستی هاآرتص در حالی اقدام به انتشار این خبر کرده است که 2 روز قبل معاون عملیات فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از خنثی شدن طرح دشمن صهیونیستی در ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای و با حضور به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داده بود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان