arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۵ - ۱۷ دی ۱۳۹۳

کريمي: بدون پست و مقام به تمرينات مي‌‌روم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علي کريمي ستاره سابق باشگاه پرسپوليس امروز پس از جلسه 4 ساعته در اين باشگاه اعلام کرد از امروز در تمرينات پرسپوليس حاضر خواهد شد.

کریمی درباره اینکه دلیلش از حضور در باشگاه پرسپولیس چیست گفت: دیدار دوستانه‌ای انجام دادم و موضوع خاصی نبود همانطور که روز گذشته سر تمرین رفتم و مسئله خاصی نبود اما هر کاری که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان بازیکن قصد بازگشت به فوتبال را دارد هم گفت: خیر چنین قصدی ندارم. البته به تمرین پرسپولیس می‌روم و با تیم تمرین می‌کنم همچنین از درخشان ممنون هستم که این اجازه را داده که به تمرین بروم .

وقتی خبرنگاران از کریمی پرسیدند که با چه عنوانی به تمرینات می‌ رود، اینطور جواب داد که: من هم بدون هیچ پست و مقام و حکمی هر کاری که بتوانم برای پرسپولیس انجام می‌دهم. البته هر روز به تمرین نمی‌روم و هر زمان که فرصت کنم با دوستانم به تمرین خواهم پرداخت. احتمال دارد امروز و فردا هم به تمرینات پرسپولیس بروم.

سوال دیگر خبرنگاران درباره تیم‌ملی بود که کریمی گفت: دیگر قصد ندارم درباره تیم ملی هم حرف بزنم.

وی درباره اینکه چرا قصد مصاحبه با صدا و سیما را ندارد هم گفت: در رسانه ملی هر کاری که بخواهند می‌کنند و با مسائل شخصی برخورد می‌کنند آن هم در حالی که کسی نمی‌داند چه شده و همینطور درباره‌اش صحبت می‌کنند.

نظرات بینندگان