arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۱۸ دی ۱۳۹۳

حسن زاده: آرزويم حضور در استراليا بود

مسود حسن زاده مهاجم ذوب آهن که عملکرد خوبي در نيم فصل اول در ذوب آهن داشت به اردوي آفرقاي جنوبي توسط کي روش دعوت شد اما از ليست نهايي خط خورد..
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حسن زاده در مورد شرایط اردوی ذوب آهن در مالزی گفت: به نظرم برای تعطیلات بین فصل که مدتش هم زیاد است اردوی خوبی است. امیدوارم بتوانیم از این اردو نهایت استفاه را بکنیم.

او در مورد اینکه تعطیلات به ضرر تیمشان است یا به نفعشان ادامه داد: البته نیاز به استراحت بود گرچه زمانش خیلی زیاد است.به مرور تیممان خوب می شود.می توانیم از این زمان استفاده کنیم و بیش تر هماهنگ شویم و به بار فنی تیمان بیش تر اضافه کنیم.

وقتی از حسن زاده سوال شد امیدوار است ذوب آهن امسال سهمیه کسب کند یا خیر پاسخ داد: ما با هدف کسب سهمیه به لیگ برتر و جام حذفی پا گذاشتیم. امیدوارم ابتدا در جام حذفی قهرمان شویم و سپس در لیگ بتوانیم به جایگاه واقعی ذوب آهن برسیم.

او نظرش را در مورد عملکرد ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات اینگونه بیان کرد: می توانستیم قوی تر کار کنیم اما این چند بازیکنی که در اختیار گرفتیم می توانند به ما کمک کنند.

مهاجم ذوب اهن در مورد خط خوردن از تیم ملی برای جام ملت های آسیا گفت: از خط خوردنم خیلی ناراحت شدم همانطور که گفته بودم حضور در تیم ملی آرزویم بود و از جان مایه گذاشتم که بتوانم در استرالیا حضور داشته باشم حیف که این اتفاق نیفتاد اما به موفقیت تیم ملی شک ندارم.

حسن زاده در پایان افزود: از موقعی که به تیم ملی دعوت شدم دوستان و دشمنانم را شناختم اما در این بین خیلی ها بودند که به من کمک کردند، از همه آن ها تشکر می کنم. یک تشکر ویژه از قاسم حدادی فر عزیز دارم که باعث قوت قلب من شد او بازیکن بزرگی و الگوی من است.


نظرات بینندگان