arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۳

ناجا: مردم از پلیس توقع احساس امنیت دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جانشین عقیدتی سیاسی ناجا نقش احساس امنیت در زندگی مردم را بسیار با اهمیت بیان کرد و گفت: مردم از پلیس توقع احساس امنیت دارند، کم کاری پلیس این احساس امنیت را در جامعه پایین می‌آورد و بالعکس حضور مستمر و پر رنگ پلیس در بین اقشار مختلف مردم جامعه، باعث بالا رفتن امنیت و احساس امنیت خواهد شد.

 حجت الاسلام محمد هادی بهشتی‏‏‌پور در جمع کارکنان پلیس استان یزد، مناسبت‏‏ها را برای رسیدن به اصل هدف بیان کرد و گفت: نور اهل بیت، عالم هستی و حتی ملائکه الهی به خاطر وجود پیامبر(ص) بر عرش الهی خلق شده‌اند.

وی اظهار کرد: اصل آفرینش بشر با تدبیر و نظم است و ذهن بشر گنجایش درک این مسئله را ندارد.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: نظام خلقت دارای حساب، کتاب و ماموران الهی است و به طور کلی کل نظام خلقت وابسته به وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) است که از طرف خداوند به سوی بشر فرستاده شده است.

حجت الاسلام بهشتی‏‏ پور، بالاترین افتخار ما را این دانست که از شیعیان پیامبر خلق شده‌ایم و یادآور شد: خداوند تمامی امکاناتی را که در اختیار پیامبران قرار داده است در اختیار ما انسانها هم قرار داده است و برای کسانی که بخواهند راه الهی را بپیمایند، این راه روشن و شفاف است.

وی از بالاترین نعمات خداوند را که به ما عطا کرده است وجود پیامبر اسلام و اهل بیت بیان کرد و افزود: اینکه ما از امت پیغمبر و پیرو اسلام ناب محمدی(ص) هستیم و در زمان حاکمیت اسلام و مهمتر از همه آن، زمانی که اسلام اهل‏‏بیت حاکم است، زندگی می‌کنیم باید خداوند را شکرگزار باشیم.

حجت الاسلام بهشتی پور در ادامه نقش احساس امنیت در زندگی مردم را بسار با اهمیت بیان کرد و گفت: مردم از پلیس توقع احساس امنیت دارند، کم کاری پلیس این احساس امنیت را در جامعه پایین می آورد و بالعکس حضور مستمر و پر رنگ پلیس در بین اقشار مختلف مردم جامعه باعث بالا رفتن امنیت و احساس امنیت خواهد شد.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا در پایان ضمن اشاره به برکت وجود مقام معظم رهبری، تاکید کرد: مسیر و راهی که کشور ما در حال طی کردن است مسیر بسیار خوب و روشنی است .
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان