arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۳

زن شیاد در طلافروشی به دام افتاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن شیادی که از طلافروشی های شهر تهران سرقت می کرد، توسط مردم دستگیر و به پلیس تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ماموران پلیس تهران توانستند زن شیادی را که با ترفند خاصی اقدام به سرقت از طلافروشی های شهر تهران می کرد، در مغازه طلافروشی شناسایی و دستگیر کنند.

شگرد این زن شیاد این بود که ابتدا طلافروشی مورد نظر را شناسایی می کرد و پس از کنترل رفت و آمد افراد داخل طلا فروشی در ساعات مختلف، وارد عمل می شد.

این سارق حرفه ای روزهای بعد از شناسایی مغازه، با ظاهری آراسته به طلافروشی مراجعه می کرد و حین درخواست برای دیدن سرویس های گران قیمت، به بهانه ضعف و بیماری از مغازه دار می خواست یک لیوان آب قند برایش آماده شود.

با این عمل زن شیاد از عدم حضور فروشنده طلافروشی که برای آوردن آب قند سرگرم می شد، سوء استفاده و تا حد امکان به طلا و جواهرات دستبرد می زد و سپس متواری می شد.

آخرین بار این زن شیاد دو روز پیش جهت دستبرد به همین روش به یکی از طلافروشی های خیابان نامجو مراجعه کرد که فروشنده هوشیار پس از شنیدن درخواست آب قند از سوی زن جوان به موضوع مشکوک و قبل از خروج از مغازه دوباره بازمی گردد که متوجه نیت سرقت زن جوان می شود.

با این وضعیت این تبهکار حرفه ای با اسپری اشک آور به سمت فروشنده حمله ور شده و با ضربه یک بطری آب به سر طلافروش قصد فرار می گیرد که توسط همسایه ها و رهگذران دستگیر می شود.

سرهنگ 'ابوالقاسنم باقری شاد' سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت در این باره گفت: این موضوع از طریق مردم به سامانه 110 اطلاع رسانی و اکیپی از ماموران کلانتری 106 نامجو به محل مراجعه و این زن تبهکار را که تاکنون به چندین فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرده است را دستگیر و به مقر پلیس انتقال می دهند.

متهم به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم احتمالی به پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال داده شد.
نظرات بینندگان