arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۳

تیم ملی ایران ، تیم مرموز تورنمنت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مردپرتغالی از لحظه ورود به استرالیا تلاش زیادی کرده که ترکیب اصلی و مدل بازی تیمش را لو ندهد که البته محل تمرین تیم ملی در پارک ملی سبب شد او روش کارش را کاملا تغییر دهد و به شیوه ای دیگر به فریب دادن حریفان بپردازد.

کارلوس کی روش علاقه زیادی به مرموز بودن تیمش دارد. او پیش ازاین هم بارها ثابت کرده که از مرموز ماندن تیمش بهترین استفاده را در مقابل حریفان می کند. مردپرتغالی از لحظه ورود به استرالیا تلاش زیادی کرده که ترکیب اصلی و مدل بازی تیمش را لو ندهد که البته محل تمرین تیم ملی در پارک ملی سبب شد او روش کارش را کاملا تغییر دهد و به شیوه ای دیگر به فریب دادن حریفان بپردازد.

کی روش در جام جهانی از حربه تمرینات پشت درهای بسته استفاده کرد. او که تیم اش را چندین روز قبل از شروع مسابقات به برزیل برد . همه تمرینات را پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران انجام داد. حتی تمریناتی که با حضور چنددقیقه ای خبرنگاران همراه بوده ، همه و همه گرم کردن و کارهای کششی بودند و کی روش از یک ثانیه تمرین جلوی دوربین های خبری خود داری کرد.

این روش کی روش سبب شد اکثررسانه های حاضردر رقابت ها به تیم ملی ایران به عنوان مرموز ترین تیم جام نگاه کنند. تیمی که نه خبری از آن منتشر می شود و نه عکسی از مدل تمریناتش . مردپرتغالی از این حربه بهترین استفاده را در جام جهانی کرد. هرچند که ایران در گروه رقیب آخر به حساب می آمد اما به هرحال اگر مربیان حریف می خواستند هم نمی توانستند از تیم ملی ایران سردربیاورند.

در مسابقات جام ملت های آسیا البته کمی شرایط متفاوت است. تیم ایران مدام جلوی دوربین ها تمرین می کند وهمین رازداری را سخت می کند. کی روش اما این بار ترکیب اصلی تیمش را پنهان کرده است. او در بازی مقابل تیم ملی عراق ترکیبی عجیب و غریب به زمین فرستاد ترکیبی که درآن کریم انصاری فرد کاپیتان تیم ملی بود. جالب اینجاست که در باقی تمرینات انجام شده هم او پیراهن بازیکن اصلی را به انصاری فرمی دهد. اتفاقی که حتما سبب گیج شدن مربیان حریف خواهد شد.

آنها با استناد به آخرین تمرین های ایران و دوبازی تدارکاتی اش حتما نخواهند فهمید که ترکیب اصلی تیم ملی ایران چیست . این سوپرایز شدن جیزی است که کی روش بسیار دوست دارد و می پسندد او می خواهدتیمش قابل پیش بینی نباشد.

منبع : عصر ایران
نظرات بینندگان