arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۳

کروش سرانجام دستش را رو کرد/ 1-3-2-4 اين بار با تفکرات هجومي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 کارلوس کروش بعد از چند هفته مخفي‌کاري، سرانجام دستش را رو کرد.او مقابل عراق سيستم را 3-3-4 چيد و در تمرينات هم از اين سيستم استفاده کرد.

تا ديروز همه تصور مي‌کردند ايران مقابل بحرين 3-3-4 بازي کند اما سرانجام در تمرين ديروز، کروش سيستم واقعي را رو کرد‌؛ 1-3-2-4 نام‌آشنا. کروش در تمرين ديروز ايران، پشت درهاي بسته سيستم را چيد و تمرين را برگزار کرد.

همه تصور مي‌کردند با تفکر هجومي کروش براي جام ملت‌ها، آندو روي نيمکت بنشيند اما حرف بعضي از بازيکنان درست از آب درآمد: «آندو را روي نيمکت بگذارد؟ هرگز.» و حالا تيم‌ملي مثل گذشته شاهد زوج نکونام- آندو براي حمايت از خط دفاع و همين‌طور حمله خواهد بود.در خط دفاع سرانجام کروش به جمع‌بندي نهايي رسيد.

 وقتي چند روز قبل از او پرسيده بودند سرانجام ترکيب چه مي‌شود، گفته بود: «نمي‌دانم، انتخاب سخت است.» به نظر مي‌رسيد او مثل جام‌جهاني‌ در ميانه دفاع به زوج سيدجلال- اميرحسين صادقي بازي دهد اما ديروز سرانجام در ترکيب ثابت، پورعلي‌گنجي را فيکس کرد.

مرتضي که در بازي با عراق اولين بازي ملي خود را انجام داد، فوق‌‌العاده خوب کار کرد، به شکلي که کروش به تمجيد از او پرداخت.بدين ترتيب، اميرحسين بيرون ماند. در جناح راست دفاعي، خسرو علي‌رغم آمادگي و حضور در 3 جلسه تمريني، بيرون ماند تا وريا غفوري به ميدان برود.

او بازيکن بسيار خوبي است و کيفيت لازم را داشته اما نکته اينجاست که زياد بازي نکرده است. خسرو امروز قطعاً روي نيمکت مي‌نشيند و وريا فيکس است. در چپ هم که معادلات مبهم نيست‌؛ حضور پولادي.جلوتر از پولادي، احسان حاج‌صفي بازي مي‌کند‌؛ کسي که در جام‌جهاني‌ خود را فيکس ايران کرد.

جلوتر از وريا هم اشکان دژاگه بازي مي‌کند‌؛ او که قرار است از لب خط مدام نفوذ کند و بيشتر در کارهاي هجومي شرکت کند تا تدافعي. بين احسان و اشکان هم مسعود شجاعي بازي مي‌کند. او قرار است حامي اول رضا قوچان‌نژاد در نوک باشد. بدين ترتيب سردار آزمون آماده روي نيمکت مي‌نشيند ولي او به همراه عليرضا جهانبخش يار دوازدهم و سيزدهم ايران خواهند بود‌؛ يعني به احتمال زياد اولين تعويض‌ها.

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان