arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۳

سناریوی مرگبار زن جوان برای سرقت اموال شوهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن جوان پس از جدایی از همسر ثروتمندش برای سرقت اموال او نقشه هولناکی طراحی کرد.

به گزارش همشهری، اين زن با همدستي شوهر دومش مرد ثروتمند را به قتل رساند اما پيش از اينكه بتواند اموال او را تصاحب كند، راز جنايت از سوي پليس فاش شد.مدت‌ها پيش بود كه نسرين به‌خاطر اختلافاتي كه با همسر ثروتمندش داشت از او جدا شد.

زن 37ساله 16سال با شوهرش اختلاف سني داشت و اختلافات آنها به حدي بود كه به‌رغم داشتن پسري نوجوان تصميم گرفت به اين زندگي مشترك پايان دهد. او مدتي پس از جدايي با مردي كه 6سال از خودش كوچك‌تر بود ازدواج كرد اما زندگي آنها به‌خاطر مشكلات مالي كه داشتند، خوب پيش نرفت.

همين مشكلات مالي بود كه نسرين را وسوسه كرد تا نقشه هولناكي طراحي كند. او مي‌دانست كه شوهر سابقش هميشه در حساب عابربانكش مبلغ زيادي پول دارد و تصور مي‌كرد كه با كشتن او مي‌تواند پول‌هايش را سرقت كند. وقتي نقشه‌اش را با شوهر جوانش در ميان گذاشت، او نيز موافقت كرد و به اين ترتيب 18دي‌ماه، آنها تصميم گرفتند اين نقشه را عملي كنند. آن روز نسرين به بهانه حرف‌زدن به خانه شوهر سابقش رفت.

او در فرصتي مناسب به آشپزخانه رفت و پس از تهيه شربت مسموم، يك ليوان به شوهر سابقش داد. مرد ميانسال دقايقي پس از اينكه ليوان را سركشيد، حالش بد شد و روي زمين افتاد. نسرين پس از اين ماجرا مرحله‌ بعدي نقشه‌اش را به اجرا گذاشت. او به بهانه اينكه مي‌خواهد شوهرش را به درمانگاه ببرد به آژانس زنگ زد اما در واقع شماره‌اي كه گرفته بود، متعلق به شوهر جوانش به نام جعفر بود.

دقايقي بعد جعفر كه نقش راننده آژانس را بازي مي‌كرد مقابل خانه مرد ثروتمند توقف كرد. او سپس با همدستي نسرين، مرد ميانسال را به‌خودرواش منتقل كرد و پس از آن به جاي درمانگاه، راه جنگل‌هاي اطراف شهر را در پيش گرفت. آنها وقتي به محلي خلوت رسيدند، با استفاده از يك روسري، مرد ميانسال را خفه كردند و با رها كردن جسدش در حاشيه شهر، محل را ترك كردند.

ساعاتي بعد، با پيدا شدن جسد مرد ميانسال، تحقيقات پليس شهرستان رضوانشهر در استان گيلان براي كشف راز اين جنايت شروع شد. مأموران در بازرسي لباس‌هاي مقتول مداركي به‌دست آوردند كه هويت او را فاش مي‌كرد.

آنها در ادامه راهي خانه اين مرد شدند و پس از تحقيق از همسايه و آشنايان مقتول دريافتند كه نسرين آخرين كسي بوده كه همراه مقتول ديده شده است.

اين زن دستگير شد و در بازجويي‌ها ادعاي بي‌گناهي كرد اما سرانجام چاره‌اي جز اعتراف به جنايت نديد. پس از اعترافات نسرين مشخص شد كه شوهر جوان او به شهرستان اردبيل گريخته است.

سرهنگ خيرخواه، معاون اجتماعي فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اين خبر به همشهري گفت: مأموران با دريافت نيابت قضايي راهي اردبيل شدند و در آنجا دومين متهم را نيز دستگير كردند.

اين زن و شوهر اعتراف كردند كه به قصد سرقت اموال مقتول دست به جنايت زده بودند و كارت عابربانك مقتول، بي‌آنكه آنها فرصت استفاده از آن را پيدا كنند، از اين افراد كشف شد.

به گفته وي، براي هر دو متهم قرار قانوني صادر شده و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.
نظرات بینندگان