arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۳

یک مقام پدیده: فعالیت های شرکت در حال اجراست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: مجموعه فعالیتهای شرکت پدیده در بخشهای مختلف ساخت و ساز، رستورانها، اداری، بازارهای فروش و امکانات گردشگری در حال اجرا و پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی پدیده ، سعید ورودی در گفتگو با خبرنگار اکوسنتر با بیان این مطلب افزود: ساخت و ساز پروژه ها در شهرهای شاندیز و کیش همچون گذشته به صورت شبانه روزی ادامه دارد و روند اخذ مجوزهای مربوط به پروژه های جدید در شهرهای مختلف کشور نیز با سرعت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: مجموعه رستورانهای پدیده در تهران و شاندیز و کیش نیز به ارائه خدمات به عموم مراجعان مشغول هستند. همچنین هایپر مارکت پدیده در شاندیز و بازار بزرگ پدیده در کیش نیز به سرویس دهی به عموم علاقمندان مشغولند.

رئیـس شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز تاکید کرد: آنچه در رسانه ها مبنی بر تعطیلی طرح شده مربوط به برخی دفاتر انتقال سهام می باشد.

ورودی خاطر نشان ساخت: روند پرونده قضایی در دادستانی مشهد نیز از سوی هیات مدیره و دفتر حقوقی مجموعه در حال انجام بوده و ضمن تاکید بر تمکین به رای و نظر دستگاه قضایی تا حصول نتیجه کامل ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: شرکت پدیده به عنوان یکی از پرچم داران اقتصاد مقاومتی و در راستای سیاست های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری خود را سرباز کوچکی از این نظام می داند و همواره تلاش می کند تا با عزم ملی بتواند در میهن اسلامی و عزیز ایران برنامه های اقتصادی خود را پیش ببرد.
نظرات بینندگان