arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۳

پاسخ ابهام آمیز صالحی امیری در مورد خبر «انتخاب»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید رضا سالحی امیری در واکنش به خبر «انتخاب» در مورد «مقاومت وزیر کشور در مورد معرفی وی به عنوان گزینه رییس جمهور برای تصدی معاونت سیاسی وزارت کشور»، ضمن عدم تکذیب این خبر گفت: با علاقمندی و با جدیت در خدمت به سازمان اسناد ملی و کتابخانه ملی ایران ادامه می‌دهم.

سید رضا صالحی امیری امروز در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سئوالی مبنی بر تعیین وی به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور اظهار داشت: بنا در تداوم خدمت‌ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را دارم.

وی افزود: نهاد کتابخانه‌ها یک نهاد فرهنگی است و این نهاد به کمک همه عزیزان نیار دارد‌.

مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: با علاقمندی و با جدیت در خدمت به سازمان اسناد ملی و کتابخانه ملی ایران ادامه می‌دهم.

صالحی‌امیری در پاسخ به این سئوال که اصلا با وی درباره معاونت سیاسی وزارت کشور صحبت شده بود گفت: جوابم را دادم.

صالحی‌امیری با بیان اینکه تلاش دولت برای شفاف‌سازی و جلب مشارکت مردم است، اظهار داشت: تعهدات دولت در سفرهای استانی در دولت یازدهم صددرصد عمل شده و یا در مرحله انجام است.

وی با انتقاد از عملکرد دولت احمدی‌نژاد گفت: متاسفانه عملکرد گذشته تلخ و غیرقابل دفاع در همه زمینه‌هاست و دولت احمدی‌نژاد در سطح شعار، تبلیغات و اقدامات نمایشی بود.

مشاور رئیس‌جمهور گفت: دولت روحانی تلاش می‌کند در همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها در کنار مردم باشد.

‌صالحی امیری رئیس فعلی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران است. او در آغاز کار دولت یازدهم، هفتاد روز سرپرست وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران بود. نهایتاً صالحی امیری با کسب 141 رأی مخالف، 107 رأی موافق و 13 رأی ممتنع نتوانست از مجلس رأی اعتماد بگیرد.
نظرات بینندگان