arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۳

وزير بهداشت عضو جمعيت مبارزه با استعمال دخانيات شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  نشست ساليانه جمعيت مبارزه با استعمال دخانيات براي نخستين بار در سه دهه فعاليت خود ميزبان اولين وزير بهداشتي بود که در يک روز تعطيل (جمعه) در جمعيت حاضر شده بود.

بسياري از اعضاي هيات مديره جمعيت مبارزه با استعمال دخانيات با استقبال از حضور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي در اين مرکز آن را به فال نيک گرفته و خواستار عضويت دکتر هاشمي در جمعيت شدند که او نيز با روي باز عضويت در اين جمعيت را پذيرفت.

لزوم بهره گيري از ظرفيت مراجع در مبارزه با دخانيات
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در اين نشست براي مبارزه با استعمال دخانيات اعلام آمادگي کرد و گفت: از ظرفيت مراجع نيز مي شود به نحو شايسته استفاده کرد.

دکتر هاشمي افزود: البته از اين ظرفيت نبايد نابجا مصرف کرد.
وي با پيشنهاد تشکيل کارگروهي مشترک از وزارتخانه هاي بهداشت، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعيت مبارزه با استعمال دخانيات، گفت: ما در اين وزارتخانه وظيفه مديريت و تامين اعتبار را در حد اجازه اي که به ما داده شده، انجام مي دهيم.

حضور وزير بهداشت باب جديد در مبارزه با دخانيات باز خواهد کرد
رييس جديد جمعيت مبارزه با استعامل دخانيات در پايان ضمن قدرداني از حضور ارزشمند وزير بهداشت در اين نشست، گفت: تاکنون هيچ وزيري در نشست اين جمعيت شرکت نکرده است و مطمئنا حضور وزيربهداشت باب جديد و خوبي در مبارزه با استعمال دخانيات باز خواهد کرد.
نظرات بینندگان