arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۳

عاقبت شوخی دو ملی‌پوش با آندو بعد از بازی قطر/ درگیری در اردوی تیم‌ملی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آندرانیک تیموریان پس از بازی با قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می‌شود. او سرحال و خندان است اما ساعاتی بعد اعصابش به هم می‌ریزد.
 
خبرورزشی نوشت: يكي از بازيكنان تيم‌ملي به شوخي يا جدي، رو به اين بازيكن مي‌گويد: «مگر در زمين چه كار كردي كه تو را بهترين بازيكن كردند؟» وقتي او اين جمله را مي‌گويد، ملي‌پوش ديگري هم كه نزديك آنهاست، مي‌خندد. دست بر قضا همين بازيكن عملكرد ضعيفي داشته و خنده‌هاي او شديداً آندرانيك تيموريان را عصبي مي‌كند.

او كه كاپيتان دوم تيم به حساب مي‌‌آيد، ناگهان از كوره در رفته و سر و صدايي به راه مي‌اندازد. آندو در بازي زياد دويده بود و به نظر مي‌رسد همين فشارهايي كه رويش در زمين وجود داشت، او را كمي بدخلق كرده بود. در اين لحظه اعضاي كادرفني تيم‌ملي و ديگر بازيكنان پا درمياني مي‌كنند تا غائله بخوابد.

آندرانيك تيموريان هم بعد از دقايقي آرام مي‌شود و به اتاقش مي‌رود تا دوباره آرامش به اردوي تيم بازگردد. در تيم كارلوس كروش كم پيش آمده كه از اين دست اتفاق‌ها بيفتد و اعضاي كادرفني خواسته‌اند كه جدي يا شوخي، از اين بحث‌ها در اردوي تيم‌ملي نكنند. مربي پرتغالي روي اين مسائل حساسيت فوق‌‌العاده‌اي دارد و حتي ممكن است بازيكنان را اخراج كند، آن هم در كوران مسابقات به اين حساسي.
نظرات بینندگان