arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۳

استفاده از عکسهای خصوصی برای خوانندگی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
فرمانده انتظامی قوچان گفت: عامل سوء استفاده از عکسهای خصوصی یک شهروند در فضای سایبری، توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.
 
به گزارش ایرنا، فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سرهنگ 'علی حیرانی' گزارش داد: در پی شکایت این شهروند مبنی بر سوءاستفاده از عکسهای خصوصی دختر جوانش در فضای سایبر و گذاشتن مطالبی کذب از طرف وی در یک وبلاگ، پلیس فتا دریافت منشا انتشار عکس و محتوای منتشره در وبلاگی است که صاحبش خود را خواننده نسل جوان معرفی کرده است.
 
وی افزود: پس از بررسیهای فنی و تخصصی صاحب این وبلاگ شناسایی و دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی قوچان گفت: متهم 20 ساله پس از رویارویی با ادله دیجیتالی به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد چند سالی است رویای خوانندگی دارد و موفق شده چند آهنگ با صدای خود ضبط کند.
 
وی افزود: متهم اعتراف کرد که برای مشهور شدن و اینکه بتواند صدایش را به گوش افراد بیشتری برساند با ایجاد وبلاگی به نام خود، عکس دختر یکی از شهروندان معروف قوچانی را در سایتهای پربیننده لینک کرده تا از طریق عکسهای وی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
 
فرمانده انتظامی قوچان تاکید کرد: انتشار هرگونه عکس و مطلب کذب علیه افراد علاوه بر جریمه نقدی، مجازات حبس در پی دارد.
 
در ادامه این گزارش فرمانده انتظامی سبزوار نیز از کشف سه میلیارد ریال کالای قاچاق از شش دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.
 
سرهنگ 'محمد آزادواری' گفت: این خودروهای سنگین شامل کامیون و اتوبوس بین شهری کالاهای قاچاق را از استانهای غربی به مقصد مشهد حمل می کردند.
 
وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروها 150 هزار نخ سیگار خارجی، 400 قوطی پودر قهوه، 40 هزار قلم داروی غیرمجاز، 13 دستگاه چرخ خیاطی و 20 کیلوگرم پودر به همراه 600 قلم قرص بدنسازی قاچاق کشف کردند.
نظرات بینندگان