arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۳

مقیمی: به دنبال اجرایی سیاست‌های هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون سیاسی جدید وزارت کشور در اولین موضع‌گیری رسانه‌ای خود گفت:‌ به دنبال اجرایی‌ کردن سیاست‌های دولت یازدهم و وزارت کشور هستیم که این سیاست‌ها در مسیر اعتدالی قرار دارد که دولت دنبال می‌کند.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور پس از 7 ماه و گمانه‌زنی‌های بسیار، محمدحسین مقیمی استاندار استان مرکزی را به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور انتخاب کرد.

در متن حکم رحمانی‌فضلی با اعلام اولویت‌های معاونت سیاسی وزارت کشور آمده است؛ فراهم سازی مقدمات و شرایط برای برگزاری قانونی، هرچه شایسته‌تر و باشکوه‌تر انتخابات پیش رو، پیگیری لایحه‌های پیشنهادی قانون احزاب و تقسیمات کشوری، پیگیری امور مربوط به فعالیت احزاب و جمعیت‌ها از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و مأموریت‌های خطیر وزارت کشور در این حوزه نسبت به آن اهتمام و تلاش نمایید.

بر همین اساس محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزارت کشور در اولین موضع‌گیری رسانه‌ای خود با رسانه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره یه اولویت‌های مطرح شده در حکم وزیر کشور اظهار داشت: ما ان‌شاء‌الله به دنبال اجرایی‌کردن سیاست‌های دولت یازدهم و وزارت کشور هستیم که این سیاست‌ها در مسیر اعتدالی دولت یازدهم قرار دارد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان