arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۰۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۳

سایت یاهو: ایران با خوش‌شانسی صدرنشین شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سایت یاهو در گزارش خود از بازی تیم ملی برابر امارت نوشت، تیم ملی ایران با گلی که با چاشنی شانس به ثمر رسید، موفق شد در مرحله بعد از رویارویی احتمالی با ژاپن سرباز بزند.
 
تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در دیدار سوم خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با گل دقیقه‌های پایانی رضا قوچان‌نژاد به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود تا در مرحله بعدی با ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی است، دیدار نکند.
 
یاهو درباره این بازی نوشت: در حالی که تصور می‌شد نخستین تساوی جام ملت‌های آسیا در حال رخ دادن است، ضربه سر قوچان نژاد روی یک ریباند با خوش شانسی وارد دروازه امارات شد تا تیم ملی فوتبال ایران بتواند با پیروزی این دیدار را پشت سر بگذارد. این پیروزی در حضور بیش از 11 هزار تماشاگر رقم خورد که بیشتر آنها ایرانی بودند. تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد در مرحله بعدی باید به مصاف عراق برود، چون احتمال این که آنها تیم دوم گروه چهارم رقابت‌ها شوند بسیار زیاد است.
 
امارات اما با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی دیدار می‌کند. این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که ژاپنی‌ها بتوانند حداقل یک امتیاز از دیدار بعدی خود مقابل اردن کسب کنند.
 
پیروزی ایران در حالی رقم خورد که اکنون در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، 22 دیدار برگزار شده و هیچکدام از آنها با تساوی به پایان نرسیده‌اند. این اتفاق رکوردی در یک تورنمنت بین المللی است. رکورد پیشین به برگزاری جام جهانی فوتبال در سال 1930 در اروگوئه بازمی‌گردد که با 18 دیدار بدون تساوی به ثبت رسیده بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
3
18
از یاهو مکتوب عربی چه انتظاری داری؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
8
5
موافقم
نظرات بینندگان