arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۳

نظر سرمربی عراق درباره بازی با ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بازی برابر ایران در دور یک چهارم نهایی را بسیار سخت توصیف کرد. او می‌گوید این مسابقه بازی پایاپایی برای دو تیم خواهد بود.

تیم ملی فوتبال عراق در سومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با دو گل برابر فلسطین به پیروزی رسید تا با 6 امتیاز صعودش را به دور بعد نهایی کند.

عراق باید در دور یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی فوتبال ایران برود. راضی شنیسل، سرمربی عراق بازی برابر ایران در دور بعد را پایاپای دانست. او در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر فلسطین گفت: پیروزی ما در دیدار امروز بسیار مهم بود. در این دیدار کمی عصبی بودیم و با عجله بازی می‌کردیم؛ چرا که می‌خواستیم زود به گل برسیم.

او درباره دیدار برابر ایران هم گفت: دیدار آینده برابر ایران بسیار سخت خواهد بود. بر این باورم که بازی برابری خواهد بود. امیدوارم که بتوانیم جزو چهار تیم شویم.

او در پایان سخنان خود گفت: در کل باید بگویم که از عملکرد بازیکنانم در دیدار امروز راضی نیستم. ما نقاط ضعفی داریم که باید هر چه سریع‌تر آنها را برطرف کنیم.

دو تیم ایران و عراق قبل از شروع جام ملت های آسیا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی تیم ملی ایران به پایان رسید. تک گل ایران را در این دیدار دوستانه سردار آزمون به ثمر رساند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان