arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۶ - ۳۰ دی ۱۳۹۳

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر استعفا کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با تأیید خبر استعفای خود از سمت دبیر کلی جمعیت هلال‌احمر گفت: با این عمل دست رئیس جدید را باز گذاشتم تا اگر خواست با من ادامه دهد و یا نیروی مورد نظر خود را بیاورد.

سیداحمد موسوی از استعفای خود از سمت دبیر کلی جمعیت هلال‌احمر خبر داد و گفت: من از روز چهارشنبه هفته گذشته و بعد از جلسه با رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر به ساختمان صلح هلال احمر نرفته‌ام و منتظر هستم تا اگر ضیایی، رئیس جدید جمعیت هلال احمر تمایل به ادامه همکاری با من داشت من را خبر کند.

وی با بیان اینکه تصمیم به استعفا به دلیل باز گذاشتن دست رئیس جدید جمعیت هلال‌احمر در انتخاب دبیر کل جدید بوده است گفت: اگر او از من به صورت جدی دعوت به همکاری کند به عنوان یک سرباز به هلال‌احمر باز می‌گردم و اگر تمایلی به همکاری با این جانب نداشته باشد در جای دیگر و به عنوان یک پزشک به خدمت خود ادامه خواهم داد.

دبیرکل مستعفی جمعیت هلال‌احمر تأکید کرد: معمولاً روال کار معاونان بعد از تغییر رئیس به این صورت است که با استعفای خود دست رئیس را در تعیین نیروهای مورد نظر باز می‌گذارد و من نیز برای اینکه کشور و خدمات هلال‌احمر به جامعه دچار خلل نشود از سمت خود استعفا دادم تا ضیایی با دست باز نسبت به انتخاب دبیر کل خود تصمیم‌گیری کند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان