arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
جانشین فرمانده سپاه قدس به اسرائیل:

لازم نیست ما را عصبانی کنید، سپاهیان ما خواب را از چشمان شما می گیرند

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همان‌گونه که تا به حال رزمندگان مقاومت خواب راحت را از شما گرفته‌اند، این بار نیز سپاهیان ما و حزب‌الله خواب راحت را از شما می‌گیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همان‌گونه که تا به حال رزمندگان مقاومت خواب راحت را از شما گرفته‌اند، این بار نیز سپاهیان ما و حزب‌الله خواب راحت را از شما می‌گیرند.

به گزارش «انتخاب»، سردار اسماعیل قاآنی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید سردار الله‌دادی در سخنانی صهیونیست‌ها را بی‌هویت‌ترین انسان‌های روی زمین دانست‌ و افزود: صهیو‌نیست‌ها منطقه‌ای را که اشغال کرده‌اند، ‌ناامن‌ترین نقطه دنیاست و این ناامنی ‌از حضور جوانان حزب‌الله و دلاورمردانی همچون سردار الله‌دادی است.

وی اظهار داشت: سرداران و جان برکفان هشت سال دفاع مقدس پس از جنگ مرزهای امنیت را پاسداری کردند و همدوش حزب‌الله لبنان برای دفاع از اسلام برخاستند.

قاآنی خطاب به صهیونیست‌ها بیان داشت: شما هرچه برای مقابله با ما تلاش می‌کنید، قدرت و عزت ما بیشتر می‌شود و همه می‌دانند که مرد میدان نیستید که با موشک ترور می‌کنید.

وی تصریح کرد: در جنگ 50 روزه غزه با همه جنایاتی که علیه مردم بی‌دفاع داشتید از حمله زمینی و روبه‌رو با رزمندگان اسلام ترسیدید و سربازان شما برای فرار از رویارویی با جوانان حزب‌الله خودزنی می‌کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس ادامه داد: لازم نیست شما ما را عصبانی کنید، فرزندان دلیر این ملت برای دفاع از اسلام آماده‌اند، می‌دانند چگونه به حساب شما برسند و ما قدم به قدم جلو می‌رویم.

قاآنی عنوان کرد: همان‌گونه که تا به حال رزمندگان مقاومت خواب راحت را از شما گرفته‌اند این بار نیز سپاهیان ما و حزب‌الله خواب راحت را از شما می‌گیرند.

وی گفت: همه دنیا می‌دانند شما مرد میدان جنگ نیستید و ترسو هستید، برای اینکه فقط با ترور کار خود را می‌خواهید به پیش ببرید و در جنگ 50 روزه یک چهارم کشته‌ها کودک بودند و کجای دنیا این‌گونه جنگی را سراغ دارد و این  ترس و وحشت و ماتم شما به برکت خون الله‌دادی‌ها است.

نظرات بینندگان