arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

درخواست مهلت وزیر ارتباطات براي اجراي فيلترينگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان تهران از درخواست مهلت دولتي‌ها براي اجراي فيلترينگ خبر داد.

جعفري دولت‌آبادي دادستان تهران، با اعلام اين مطلب، با اشاره به اظهارات اخير وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در مورد عدم اجراي فيلترينگ اين نرم‌افزارها گفت: وزير مخابرات، ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات جهت اجراي دستور قضايي براي فيلترينگ نرم‌افزارهاي مذکور و يا طرح‌هاي ديگر که مانع ارتکاب جرم در فضاي مجازي شود، درخواست مهلتي چند ماهه کرده که مورد موافقت قوه قضاييه قرار گرفته که پس از انقضاي اين مهلت، دادستاني تهران اتخاذ تصميم خواهد کرد.

دادستان تهران هم‌چنين در خصوص اظهارات اخير يکي از مقامات دولتي در مورد پرونده بابک زنجاني گفت: در اين پرونده، از رئيس کل سابق بانک مرکزي و تعدادي از وزراي سابق، تحقيقات لازم صورت گرفته است و با توجه به گستردگي ابعاد پرونده، تکميل تحقيقات مستلزم زمان بيشتري است. وي افزود: بازپرس در مرحله فعلي، تحقيقات خود را بر روي سه متهم اصلي پرونده متمرکز کرده است و پس از فراغت از اين امر، در مورد ساير متهمان پرونده اقدام و اتخاذ تصميم شد.

جعفري دولت‌آبادي اعلام کرد: رياست محترم قوه قضاييه با تاسيس دادسراي پولي و بانکي در تهران موافقت کرده و اين دادسرا در شرف افتتاح رسمي است.

دادستان تهران هم‌چنين اعلام کرد: رياست محترم قوه قضاييه با برقراري کشيک فوق‌العاده از ساعت 24 تا 5 بامداد در تهران موافقت نموده و به زودي اين برنامه کشيک اجرايي خواهد شد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان