arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳

انتقاد شدید یک فرماندار از بانک ملت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار شهرستان ملکان از عدم پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی از سوی بانک ملت به شدت انتقاد کرد‎.

به گزارش فارس، محمد شیرین زاده صبح امروز در کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملکان از عدم پرداخت تسهیلات معرفی شده متقاضیان مشاغل خانگی  از سوی بانک ملت انتقاد کرد و اظهار کرد: بانک ملت شعبه ملکان به دلایل نامعلومی از پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل خانگی امتناع می کند و دلایل آنها برای عدم پرداخت غیرموجه و غیرقانونی است .

وی از مدیران بانک ملت و دیگر بانک های عامل خواست طی 15 روز آینده نسبت به پرداخت تمامی تسهیلات معرفی شده توسط دستگاهای ذیربط را پرداخت و افرادی که در جهت تامین ضامن دچار مشکل هستند متقاضیان دیگری را جایگزین نمایند تا اعتبار اعلامی جذب شهرستان شود .

در این جلسه رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ملکان و دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نیز طی سخنانی تعداد طرحهای معرفی شده به بانک ملت را 112 طرح عنوان کرد و افزود: از این تعداد فقط به 34 متقاضی تسهیلات پرداخت شده است .

پرویز حبیبی از دیگر بانک های عامل در جهت پرداخت به موقع تسهیلات به متقاضیان قدردانی کرد و افزود: از بین بانک های عامل بانک ملی شعبه ملکان با پرداخت 5538 میلیون ریال رتبه اول را در پرداخت تسهیلات در شهرستان داراست و از مسئولان بانک ملی برای پرداخت به موقع تشکر کرد.

وی کل  طرح های مصوب و معرفی شده به بانک های عامل را در شهرستان ملکان 588 طرح عنوان کرد و افزود: از بین این تعداد به 462 طرح به مبلغ 14888 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است و مابقی نیز طی چند روز آینده باید به متقاضیان پرداخت شود.

حبیبی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی برای متقاضیان طرح های مزیتدار  سال 92 خبر داد و افزود: برای متقاضیان جدیدی که در سال 92 ثبت نام کنند طبق طرح های مزیت دار که از سوی دستگاه های اجرایی اعلام شده تسهیلات پرداخت خواهد شد.
نظرات بینندگان