arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

هشدار سردار کمالي به پولادي: ديگر به تيم‌ ملي دعوت نمي شوي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ورزش سه: جانشين منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح گفت که در صورتي که پولادي براي گذراندن خدمت سربازي اش به ايران برنگردد، بايد اول از تيم ملي خداحافظي کند چون ديگر به تيم ملي دعوت نخواهد نشد.

در حالي که گفته مي شود پولادي بعد از جام ملت ها به ايران مي آيد تا تکليف سربازي اش را روشن کند، اين اتفاق نيفتاد. گفتگوي سردار موسي کمالي در مورد وضعيت بازيکان سربازي که با تيم ملي به جام ملت ها رفتند را از دست ندهيد.

هيچ کار غير قانوني انجام نداديم

متاسفانه من مي بينم عده اي جاهل و يا نه مغرض گفته اند که ستاد کل نيروهاي مسلح در مورد اعضاي 2 بازيکن سرباز به تيم ملي کار غيرقانوني انجام داده است. اين در حالي است که اين از اختيارات قانوني ما است که در صورت صلاحديد بازيکناني که مشکل کارت پايان خدمت دارند را به رقابت هاي بين المللي اعزام کنيم. به همين دليل هم آنها که مي گويند ما کار غير قانوني انجام داده ايم.

موضع ما در مورد سربازها تغييري نکرده است

من اين را بايد اعلام کنم که به هيچ عنوان موضع ما در مورد بازيکنان سرباز تغيير نکرده است. اين بازيکنان بنا بر منافع ملي فقط براي يک بار توانستند تيم ملي را در جام ملت هاي آسيا همراهي کنند و حالا هم بايد مثل بقيه بازيکناني که کارت پايان خدمت شان مشکل دارد به خدمت سربازي بروند.

رفيعي فرقي با بازيکنان عادي ندارد

سروش رفيعي هم مثل بقيه بازيکنان سرباز بايد به خدمت سربازي برود. براي ما بازيکن ملي پوش و غير ملي پوش فرقي ندارد و قانون براي همه يکسان است. هم اکنون حدود 40 نفر از بازيکنان در حال گذراندن دوره آمورشي شان هستند و ممکن است بعضي از آنها در يگان شان مشغول به خدمت باشند. بعضي ها از طريق وکيل شان پيگير ماجرا هستند ولي من اعلام مي کنم هر روزي که آنها در معرفي خودشان تاخير کنند، فقط بر جرم شان اضافه مي کنند و اتفاق جديدي نخواهد افتاد.

پولادي قرار بود به ايران برگردد

پولادي با درخواست رييس فدراسيون فوتبال و وزير ورزش و جوانان در جام ملت هاي آسيا شرکت کرد و قرار بود بعد از پايان جام ملت هاي آسيا با هماهنگي باشگاهش به ايران بيايد. حالا اگر تصميمش عوض شده باشد ما قطعا از ظرفيت هاي مان استفاده خواهيم کرد تا او را به ايران برگردانيم.

اگر مي خواهد برنگردد، بايد اول از تيم ملي خداحافظي کند

پولادي يک بار براي هميشه اين فرصت را پيدا کرد تا براي تيم ملي بازي کند و اگر نمي خواهد خدمت سربازي اش را سپري کند بهتر است اول از تيم ملي خداحافظي کند چون ديگر اين فرصت را پيدا نخواهد کرد که پيراهن تيم ملي را برتن کند. هر روزي که او ديرتر به ايران بيايد فقط جرم خودش را سنگين تر مي کند و اتفاق جديدي نمي افتد.
نظرات بینندگان