arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳

مسابقه تلویزیونی «103» کلید خورد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تولید تازه‌ترین مسابقه شبکه سه سیما برای ایام فجر، امروز جمعه-10 بهمن- در سالن آمفی تئاتر برج آزادی آغاز شد.

مسابقه تلویزیونی «103» در 10 قسمت 50 دقیقه ای کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که ضبط آن از جمعه 10 بهمن ماه آغاز می شود.

تهیه کنندگی این برنامه را حسین فردرو برعهده دارد و ناصر ممدوح، علی اکبر عبدالرشیدی و ژاله صادقیان آن را اجرا می کنند. این مسابقه که پیش از این در دو سری با نام های «101» و «303» از شبکه سه پخش شده است، در هر برنامه میزبان 103 نفر از کارکنان شرکت ها، نهادها و سازمان های مختلف یا خانواده هاست. سوالات این مسابقه در حضور سه نماینده از جمعیت حاضر در برنامه مطرح می شود و بدین ترتیب سه رقابت بین آنها در می گیرد. سوالات آن هم جنبه ای عمومی و کاربردی دارند و اطلاعاتی را از حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی هنری، ورزشی و... شامل می شوند.

شیوه پرسشگری در این مسابقه استفاده از سوالات سه گزینه ای است. همچنین دو سوال تخصصی نیز درباره سازمان و نهادی که کارکنان آن در مسابقه شرکت کرده اند، در فهرست سوالات برنامه وجود دارد و زمانی کوتاه هم برای معرفی خدمات و دستاوردهای هر نهاد در اختیار نماینده ای از آن برای بازگویی در برنامه قرار داده می‌شود.

این برنامه که سری جدید آن در برج آزادی تصویربرداری می شود، در سال های گذشته در 200 قسمت میزبان کارکنان و اعضای شرکت ها و سازمان های مختلف بوده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان