arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

شهر موش ها رکوردار شد

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین عکاسی فیلم را به سحاب زری باف برای فیلم اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری اهدا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برگزیدگان بخش اقلام تبلیغی سی و سومین جشنواره فیلم فجر در مراسم آغازین (شامگاه شنبه ) این رویداد سینمایی معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، هیات های انتخاب و داوری بخش تبلیغات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، متشکل از مرتضی شایسته، سیف الله صمدیان، علی نیک رفتار، رامبد جوان و میثم مولایی برگزیدگان دریافت جایزه تبلیغات و اطلاع رسانی جشنواره فجر در دوره سی و سوم را در بخش های مختلف اعلام کردند.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین عکاسی فیلم را به سحاب زری باف برای فیلم اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری اهدا کرد.

هیات داوران این مسابقه همچنین تندیس بهترین نوآوری و خلاقیت در شیوه های اصولی تبلیغات و اطلاع رسانی را به امیر اثباتی برای فیلم ماهی و گربه به کارگردانی شهرام مکری و تهیه کنندگی سپهر سیفی اهدا کرد.

تندیس بهترین مدیریت تبلیغات و اطلاع رسانی نیز به بهرنگ تنکابنی برای فیلم شهر موش ها 2 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی اهدا شد .

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (ایده پردازی برای اطلاع رسانی) را به پوریا عالمی برای فیلم شهر موش ها 2 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تقدیم کرد.

همچنین دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (مدیریت روابط عمومی و نمایش شهرستان ها) از سوی هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به محرم براتی برای فیلم شهر موش ها 2 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تعلق گرفت.

هیات داوران دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (طرح عنوان اصلی، عنوان بندی و گرافیست) را به ابراهیم حقیقی برای فیلم شهر موش ها 2 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی تقدیم کرد.

هیات داوران مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین همکاری در گروه تبلیغات و اطلاع رسانی (مدیریت تبلیغات شهری و برگزارکننده مراسم های معرفی) را به مهشید آهنگرانی برای شهر موش ها 2 به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی اهدا کرد.

همچنین در ادامه این مراسم از پیشکسوتان عرصه لابراتوار تقدیر به عمل آمد.
نظرات بینندگان