arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

توزیع کارت ورود به جلسه کنکور ارشد / 811 هزار داوطلب رقابت می کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد ۹۴ از امروز منتشر می‌شود. کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ دانشگاه‌ها از امروز در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. ۸۱۱ هزار داوطلب در این آزمون با یکدیگر رقابت می‌کنند.

آزمون کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه‌ها در 136 کد رشته امتحانی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 15،‌ 16 و 17 بهمن‌ماه سال جاری با حضور 811 هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه این آزمون از امروز در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرارداده می شود و داوطلبان با ورود به این سایت می توانند نسبت دریافت و پرینت کارت خود اقدام کنند.

داوطلبان لازم است براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت وهمچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از 67 کدرشته امتحانی(رشته‌های شناور) به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.

در صورتی که زبان‌ خارجی‌ مندرج‌ در کارت‌ شرکت در آزمون داوطلب‌ها با زبان‌ خارجی‌ وی‌ در ثبت‌نام‌ اینترنتی انجام شده، مغایرت‌ دارد، یا در رابطه با معلولیت (نابینا، ناشنوا و معلول) اختلافی مشاهده می‌شود، ضروری است داوطلبان از روز دوشنبه 13 بهمن‌ماه به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

اگر اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی مغایرت دارد داوطلبان باید تا 17 بهمن‌ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

داوطلبان شرکت‌کننده چنانچه متقاضی اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی می‌باشند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.


منبع : نسیم
نظرات بینندگان