arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
ارسال لايحه اصلاحي به هيئت دولت در آينده نزديک

رحماني فضلي: قانون تقسيمات کشوري در حال اجراست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر کشور در خصوص علت توقف اجرای قانون تقسیمات کشوری مصوب مجلس هشتم،گفت: قانون تقسیمات کشوری تا یک ماه پیش به علت انجام بررسی های لازم متوقف شده بود اما اکنون این لایحه به راه افتاده و فعال است که به زودی لایحه اصلاحی تقدیم هیئت دولت خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی فضلی در خصوص توقف اجرای قانون تقسیمات کشوری قبل از ارائه لایحه جدید به مجلس،گفت: در حال حاضر این قانون فعال است و به زودی لایحه اصلاحی مربوط به آن تقدیم هیئت دولت می شود.

رحمانی فضلی درباره دلایل توقف اجرای قانون تقسمیات کشوری تا چندی پیش که با انتقاد شدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبه رو بود،توضیح داد: قانون تقسیمات کشوری تا یک ماه قبل به منظور انجام بررسی های لازم و ارائه لایحه اصلاحی به هیئت دولت متوقف شده بود که اکنون این کار انجام شده و لایحه اصلاح قانون تقسیمات کشوری به زودی برای هیئت دولت ارسال می شود.

 از اسفند ماه سال گذشته نگرانی ها و انتقادات نسبت به توقف اجرای قانون تقسیمات کشوری از سوی وزارت کشور آن هم قبل از ارائه لایحه اصلاحی و قانون جدید آغاز شد و در طول این مدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قالب نطق،تذکرهای کتبی و شفاهی و همچنین مصاحبه های مختلف با رسانه ها بر لزوم اجرای قانون تقسیمات کشوری و ارائه لایحه جدید از سوی وزارت کشور تاکید کرده اند.

منبع : خانه ملت
نظرات بینندگان