arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

ماهینی: شاید در آسیا برای پرسپولیس بازی کنم

حسين ماهيني بازيکن سرباز ملوان از احتمال حضورش در ليگ قهرمانان آسيا براي پرسپوليس خبر داد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماهینی این روزها با ملوان تمرین می کند اما با موافقت نظام وظیفه می تواند درلیگ قهرمانان آسیا بصورت قرضی به پرسپولیس برود. او در همین خصوص و ادامه فعالیت کی روش در تیم ملی مصاحبه ای با "ورزش سه" انجام داد:

پرسپولیس را دوست دارم
من پرسپولیس را دوست دارم و می دانم هواداران از شرایط این تیم در چند هفته اخیر ناراحت هستند اما دیگر همه می دانند چه کسانی مقصر این شرایط هستند و بهتر است در این مورد دیگر حرف نزنیم. امیدوارم بازی پرسپولیس و ملوان در این هفته مثل همیشه جذاب باشد.

ملوان در لیگ می ماند
من در حال حاضر بازیکن ملوان هستم و چند ماهی است که در این تیم دوران سربازی را می گذرانم. همراه ملوان تمرین می کنم و در انزلی دیدم که مردم چقدر تیم شهرشان را دوست دارم و امیدوارم این تیم در لیگ برتر بماند.امیدوارم پرسپولیس بتواند در ادامه لیگ نتیجه بگیرد و در آسیا هم موفق شود. ملوان هم از اینجای جدول جدا شود که مطمئن هستم این اتفاق می افتد.

شاید در آسیا برای پرسپولیس بازی کنم
در حال حاضر محروم هستم و نمی توانم بازی کنم. اما اگر این اجازه را دهند که بازی کنم اولویت من در لیگ با ملوان است. اما اگر با حضور در مسابقات آسیایی موافقت کنند با توجه به بحث ملی بودن این بازی ها در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس بازی می کنم.هنوز تکلیف نهایی این موضوع مشخص نشده است.بعد از خدمتم به پرسپولیس برمی گردم چون هنوز با این تیم قراداد دارم.

بازیکنان برای کی روش جان می دهند
کی روش مربی بزرگی است و واقعا در این چند سال برای تیم ملی زحمت کشیده. او همیشه پشت بازیکنانش بوده و حمایت کرده. به همین خاطر بازیکنان پشت او هستند و در زمین برایش جان می دهند. به نظر من کی روش باید در ایران بماند چون با رفتنش تیم ملی ضرر می کند. کی روش به تیم ملی شخصیت فوق العاده ای داده و باید در ایران بماند در 4 سال آینده تیم قوی در جام جهانی با او داشته باشیم.

کی روش ثابت کرده غیرت ایرانی دارد
همه می دانند فشارها روی کی روش از کجاست و بهتر در این مورد بیشتر صحبت نکنیم. کی روش انسان بزرگی است و در 4 سالی که در تیم ملی با او کار کردم خیلی چیزها یاد گرفتم. در هر جلسه تمرینی 100 تا نکته از کی روش یاد گرفتم و باید قدر او را بدانیم. من کاری به بقیه ندارم اما خودم می گویم که کی روش باید در تیم ملی بماند و از او حمایت می کنم. کی روش روی تیم ملی و ایران غیرت دارد و این مساله به همه ثابت شده است.


نظرات بینندگان