arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

عراقچی: مذاکرات‌ به‌ مراحل‌حساس‌ نزدیک‌ شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: مذاکرات هسته ای ایران با گروه 5 + 1 به مراحل حساس خود نزدیک شده و روند مذاکرات در روزهای آینده با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.
 
'سیدعباس عراقچی' روز دوشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام معاونان و مدیران وزارت امور خارجه به مقام شامخ امام راحل، افزود: هنوز اختلافاتی میان طرفین در خصوص موضوعات مطرح شده در روند مذاکرات هسته ای وجود دارد، اما به آینده مذاکرات بسیار خوشبین و امیدوار هستیم.
 
عراقچی تصریح کرد: دستیابی به توافق جامع و نهایی در مذاکرات هسته ای منوط به حسن نیت طرف مقابل در خصوص توجه به حقوق مشروع ایران بر اساس قوانین و معاهدات بین المللی است.
 
معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی با جدیت و حسن نیت خواهان ادامه روند مذاکرات است، تاکید کرد: در صورت واقع بینی کشورهای غربی به طور قطع مذاکرات منجر به نتیجه مطلوب و توافق خواهد شد.
 
معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان وزارت امور خارجه روز دوشنبه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) و نثار تاج گل و قرائت فاتحه، با آرمان های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
شرکت کنندگان دراین مراسم همچنین با حضور بر مزار بانو 'خدیجه ثقفی' همسر مکرمه امام خمینی(ره) یاد و خاطره بانوی انقلاب را نیز گرامی داشتند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان