arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

کفاشیان: کی روش تا جام جهانی 2018 سرمربی تیم ملی خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: کارلوس کی روش تا جام جهانی 2018 روسیه با فدراسیون قرارداد دارد و تا این زمان نیز سرمربی تیم ملی می ماند.

علی کفاشیان روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با معاون استاندارخراسان شمالی در بجنورد به خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط فعلی سرمربی تیم ملی ایران 25 روز برای استراحت به کشورش رفته و پس از پایان مدت مرخصی به ایران بر می گردد.

وی اضافه کرد: تا قبل از رقابت های مقدماتی جام جهانی، تیم ملی ایران با تیم های شیلی و سوئد رقابت های دوستانه ای را برگزار خواهد کرد و قطعا باید در این رقابت ها نیز سرمربی تیم ملی حضور داشته باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: سرمربی تیم ملی برای حضور قدرتمند تیم ملی در رقابت های جام جهانی 2018 و ملت های آسیا2019 نیاز به امکانات و تجهیزات دارد و ما نیز باید این امکانات را برای تیم ملی فراهم کنیم.

کفاشیان مهم ترین امکانات درخواستی سرمربی تیم ملی را پس از تامین مالی این تیم، داشتن زمین چمن طبیعی برای تمرین دانست.

وی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای برآورده کردن این امکاتات و تجهیزات و ماندن کی روش در تیم ملی انجام می دهد.

*کی روش بدهی مالیاتی ندارد

رییس فدراسیون فوتبال ایران اظهارات رییس سازمان مالیاتی کشور مبنی بر بدهی مالیاتی کی روش سرمربی تیم ملی را رد کرد.

کفاشیان افزود: فدراسیون فوتبال هیچ بدهی بابت مالیات مربیان خارجی تحت قرارداد با فدراسیون نداشته و تمام این مالیات ها از جمله مالیات سرمربی فعلی تیم ملی ایران سر موعد پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: البته برخی از بازیکنان و باشگاه ها بدهی مالیاتی دارند که باید پرداخت شود.

وی اظهارکرد: برخی باشگاه های ورزشی از جمله استقلال و پرسپولیس احتمالا

به علت مشکلات مالی بدهی به امور مالیاتی دارند و امیدواریم با کاهش مشکلات مالی آن ها این مشکلات نیز برطرف شود.

*ایران و امارات متقاضی میزبانی جام ملت های آسیای 2019

رییس فدراسیون فوتبال ایران گفت: از بین شش کشور متقاضی میزبانی رقابت های جام ملت های آسیا ، چهار کشور عقب نشینی کرده و ایران و امارات متقاضی میزبانی این رقابت ها هستند.

کفاشیان افزود: در هفته جاری نشستی با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تهران برگزار و استادیوم ورزشی شش استان کشور برای بازی ها پیشنهاد شد که بررسی های لازم در مورد امکانات این استادیوم ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: قرار شده این تیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین روزها بازدیدی از امکانات امارات متحده عربی نیز داشته باشند و پس از آن تکلیف کشور میزبان مشخص می شود.

*واریز ارز به حساب شخص حقیقی قانونی بود

رییس فدراسیون فوتبال ایران در مورد اظهارات یکی از اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مبنی بر واریز غیر قانونی ارز از فدراسیون به حساب شخصی در خارج از کشور گفت: این کار به صورت قانونی انجام شده و مشکلی نیز در این زمینه وجود ندارد.

کفاشیان افزود: بانک های ما به دلیل تحریم امکان بازگشایی حساب ارزی در خارج از کشور را ندارند و ما به ناچار دستمزد مربیان خارجی را به حساب یک شخص مورد وثوق مربیان خارجی در خارج کشور واریز کردیم.

وی اضافه کرد: این شخص نیز بدون دریافت یک ریال دستمزد این پول ها را به حساب مربیان ما واریز کرده است.

کفاشیان افزود: اگر ما می خواستیم این کار را در شرایط عادی و غیر تحریمی از سوی صرافی ها نیز انجام بدهیم، باید حداقل 10 درصد پورسانت به صرافی پرداخت کنیم، درحالی که با این کار ما هیچ پورسانتی ندادیم و پول نیز از حساب این شخص خارج شده است.

به گفته وی همچنین در دوره ای برای برگزاری اردوی تیم های ملی در خارج کشور نیز ما نیاز به ارز داشتیم و به علت مشکل تحریم، نیاز مالی ما به حساب شخصی واریز و تامین مالی ما انجام می شد.

کفاشیان با قانونی دانستن این فرایند گفت: هم اکنون یک ریال از پول ما در حساب این شخص نیست.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان