arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۹۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

ظریف: در مونیخ تنها مذاکرات را جلو می‌بریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
محمد جواد ظریف درباره احتمال انجام توافق سیاسی با 1+5 در مونیخ گفت: چون همه اعضای1+5 در مونیخ حضور ندارند نمی‌توان در آن‌جا توافق سیاسی انجام داد، در مونیخ تنها مذاکرات را به جلو پیش می‌بریم.

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با ایسنا از دیدار دو جانبه خود با همتایان کشورهای اروپایی 1+5 و آمریکایی‌اش در حاشیه نشست امنیتی مونیخ خبر داد و درباره برنامه اجلاس امنیتی مونیخ گفت: از آنجایی که چین در سطح وزیر خارجه در این نشست شرکت نمی‌کند و هنوز مشخص نیست که وزیر خارجه روسیه در این نشست شرکت کند یانه، بر همین اساس با وزاری کشورهای اروپایی و آمریکایی عضو 1+5 به طور مفصل دیدار دو جانبه می‌کنم. هم چنین در یک نشست عمومی با حضور لوران فابیوس و مولود چاووش اوغلو وزرای خارجه فرانسه و ترکیه سخنرانی می‌کنیم و تعدادی دیدار دو جانبه با مقامات مختلف کشورهای دیگر درباره موضوعات غیر هسته‌ای انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: اشتاین مایر ، وزیر خارجه آلمان غروب می‌رسد و جان کری وزیر امور خارجه صبح وارد شده است. هنوز دیدارها را برنامه ریزی نکرده‌ایم ، مشخص نیست که ساعت دقیق دیدارها به چه شکل باشد.

وی درباره احتمال انجام توافق سیاسی گفت: چون همه نیستند نمی‌توان توافق سیاسی انجام داد ، در مونیخ تنها مذاکرات را به جلو پیش می‌بریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنیامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۷
0
2
برایت آرزوی موفقیت میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
1
موفق باشی

دعای ملت پشت سرته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
0
2
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
درود بر آقای دکتر ظریف
نظرات بینندگان