arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

حاشیه‌های ششمین روز کاخ جشنواره‌

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ششمین روز جشنواره‌ی فیلم فجر در برج میلاد با حذف حضور عوامل آثار پیش از آغاز فیلم بر روی سن همراه بود.

روز گذشته 17 مهر ماه جشنواره با نمایش آثار مستند آغاز شد که بخشی از تماشاگران ترجیح دادند در روز تعطیلشان دیرتر به کاخ جشنواره بیایند و بخش زیادی از ظرفیت سالن خالی بود.

رییس سازمان سینمایی برای بار دوم طی روزهای گذشته به کاخ جشنواره آمد و به تماشای مستند «آزاد راه» و فیلم «ماهی سیاه کوچولو» نشست.

هنگام نمایش «ماهی سیاه کوچولو» تعداد کمی از تماشاگران به برخی از صحنه‌ها با دست زدن و خندیدن واکنش نشان دادند که در پایان مصطفی زمانی بازیگر اصلی فیلم این حرکات را ساماندهی شده و نافرجام از سوی تعداد اندکی عنوان کرد.

در نشست خبری این فیلم هم این موضوع از سوی زمانی مطرح شد و سوال یکی از خبرنگاران نیز با واکنش تند مریلا زارعی همراه شد.

فیلم «من دیگو مارادونا هستم» هم مانند «رخ دیوانه» بدون تیتراژ ابتدایی آغاز شد و تنها عنوان «فیلمی از:» که نام عوامل جلوی آن درج شده بود در ابتدای فیلم نقش بست.

دکتر پورحسین قائم مقام معاونت سیما ازتماشاگران این فیلم بود.

«کوچه بی نام» آخرین فیلم ششمین روز جشنواره بود که علی رغم حضور تماشاگران تا انتها اما پایان بندی فیلم رضایت مخاطبان را جلب نکرد.

با توجه به خالی بودن سانس پایانی سالن میلاد در روز جمعه بسیاری تصور می کردند فیلم «محمد رسول الله(ص)» در این سانس به نمایش در آید.

برای دو فیلم «من دیگو مارادونا هستم» و «کوچه بی نام» صف طولانی مقابل ورودی‌های سالن بسته شد و ظرفیت صندلی‌ها نیز کاملا پر شد و تعداد زیادی بر روی پله‌ها به تماشای این دو فیلم نشستند.

در فیلم‌های به نمایش درآمده در روز ششم به روال روزهای قبل معرفی عوامل بر روی سن حضور پیدا نکردند و تبلیغی نیز پیش از شروع فیلم ها پخش نشد.

معاون اطلاع رسانی و ارتباطات جشنواره که در یک برنامه رادیویی حاضر شده بود، اعلام زمان نمایش فیلم «محمد رسول الله(ص)» را به روز شنبه موکول کرد.

در این دوره برای حضور کودکان در سالن میلاد سخت گیری بیشتری می‌شود بطوریکه کودکانی که در روز جمعه به همراه والدینشان به کاخ جشنواره آمده بودند اجازه ورود پیدا نکردند.

از دیگر حاشیه‌های روز ششم جشنواره که واکنشهایی را نیز به همراه داشت می‌توان به بسته بودن پارکینگ طبقاتی برج میلاد اشاره کرد و علی رغم ظرفیت خالی پارکینگ از همان سانس اول اجازه ورود داده نشد و مراجعه کنندگان ماشین‌های خود را در فضای باز پارک کردند.

عادل فردوسی‌پور، اکرم محمدی، رضا داودنژاد، بهروز افخمی، مرجان شیرمحمدی، لادن مستوفی و آرش معیریان از جمله افرادی بودند که روز گذشته در سالن همایش‌های برج میلاد مشاهده شدند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان