arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

نظر محسن رضایی در مورد جنایت اخیر داعش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: از میان بردن فتنه داعش در منطقه، به وسیله قوای نظامی کشورهای مسلمان، امکان پذیر است و نیازی به دخالت نیروهای بیگانه در سرزمین های اسلامی نمی بینیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجمع، محسن رضایی در دیدار سفیر اردن ضمن اعلام تسلیت به مردم اردن و خانواده خلبان کشته شده به دست داعش، بر لزوم مبارزه کشورهای مسلمان با داعش تاکید کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این دیدار با اشاره به شکنجه و قتل دردناک خلبان اردنی گفت: این کار احساسات مسلمانان و مردم دنیا را علیه گروه تروریستی داعش بر انگیخته است.

رضایی به نمایندگی از ریاست و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و از طرف نظام جمهوری اسلامی ایران، این واقعه تاسف برانگیز را به ملت مسلمان اردن و خانواده این سرباز فداکار مسلمان، تسلیت گفت.

وی ادامه داد: داعش تصور می کرد با نمایش کشته شدن فجیع یک خلبان، می تواند در دل مبارزان رعب و وحشت ایجاد کند در حالی که این اتفاق قلب های مسلمانان را به درد آورد و اراده مسلمین را برای از بین بردن این گروه تکفیری دوچندان کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اعتقاد ما بر این است که آتش برافروخته شده در این رخداد دردآور، دامان داعش را خواهد گرفت و بزودی شاهد شکست آنان خواهیم بود.

در این دیدار عبدالله سلیمان عبدالله ابورمان، سفیر اردن ضمن قدردانی از عواطف ملت ایران و تشکر از بیانیه وزارت امور خارجه در محکومیت این جنایت داعش، گفت: ابزار همدردی جنابعالی و مردم ایران، نزدیکی قلوب و دیدگاه های دو ملت را سبب خواهد شد.

وی ادامه داد: با یاری خداوند، ملت های منطقه، در جنگ نظامی و فرهنگی علیه تفکر تکفیری موفق خواهند شد.
نظرات بینندگان