arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳

تعطیلی مجدد مدارس در 12 شهرستان خوزستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت : مدارس نوبت صبح همه مقاطع تحصیلی در اهواز و 11 شهرستان دیگر در استان خوزستان روز دوشنبه به علت آلودگی هوا ناشی از گرد و خاک تعطیل است.

'محمد تقی زاده ' گفت:تمامی مدارس مقاطع سه گانه تحصیلی شهرستانهای باوی ،حمیدیه، کارون، دشت آزادگان ، شوش، آبادان، خرمشهر، بندر امام، شادگان و هویزه در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل می باشند.

وی گفت : هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس نوبت عصر این شهرستانها گرفته نشده و در صورت اعلام مراجع قانونی مبنی بر آلوده بودن هوا ممکن است مدارس نوبت عصر در این مناطق هم تعطیل شوند ولی هنوز این امر قطعی نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان اضافه کرد: مدارس سایر شهرستانهای استان فردا دوشنبه باز است و دانش آموزان باید طبق برنامه در کلاسهای درس حاضر شوند.

فرماندار اهواز هم گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و تنظیف فضاهای اداری ، اداره های دولتی و عمومی شهرستان اهواز از ساعت 10صبح به بعد آماده ارایه خدمات به مردم هستند.

مدارس نوبت بعدازظهر روز یکشنبه بسیاری از شهرهای استان از جمله اهواز به علت گرد و خاک و آلودگی شدید اهواز تعطیل شد.

فعالیت فرودگاه های استان خوزستان نیز روز یکشنبه به علت شرایط بسیار نامساعد جوی متوقف و بسیاری از پروازها عملا' لغو شد.

در دو هفته اخیر پدیده ریزگردها که گفته می شود کانون های داخلی استان خوزستان منشا آن هستند خودنمایی کرده و متعاقب آن فعالیت های روزمره مردم را دچار اختلال کرده است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان