arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۳

پاسخ امام (ره) به قذافی و رییس جمهور ویتنام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پاسخ به پیام تبریک سرهنگ قذافی رئیس جمهور لیبی به محضر امام خمینی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی پیام تشکری برای وی ارسال کردند و فرمودند: «... امید است مسلمانان تحت ستم... با الهام از مکتب حیات بخش اسلام بتوانند خود را از سلطه استعمارگران شرق و غرب نجات داده و در آینده نزدیک شاهد برقراری حکومت جهانی اسلام با شیم».

* در پاسخ به پیام تبریک شاذلی بن جدید رئیس جمهور الجزایر به محضر امام خمینی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی پیام تشکری برای وی ارسال کردند و اظهار امیدواری کردند که مسلمانان از سلطه استعمار شرق و غرب نجات پیدا کنند.

* در پاسخ به پیام تبریک مأمون عبدالقیوم رئیس جمهور مالدیو به محضر امام خمینی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی پیام تشکری برای وی ارسال کردند و فرمودند: «... امید است سایر ملل دربند... با الهام از مکتب اسلام بر ضد استعمارگران قیام کرده و خود را از سلطه استعمار نجات بخشند».

* در پاسخ به پیام تبریک پال لوسونیز صدر شورای ریاست جمهوری مجارستان به محضر امام خمینی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی پیام تشکری برای وی ارسال کردند و فرمودند: «... از خدای تعالی نجات همه ملل محروم و مستضعف جهان را از سلطه استعمارگران... مسئلت دارم».

* در پاسخ به پیام تبریک رئیس جمهور ویتنام و فام وان دونگ نخست وزیر ویتنام به محضر امام خمینی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی پیام تشکری برای آن دو ارسال کردند و فرمودند: «... امید است سایر ملل محروم... با اتکا به خدای یکتا بر ضد استعمارگران... قیام کرده و رهایی یابند».
نظرات بینندگان