arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۳

انجام 12 عمل جراحي چشم توسط وزير بهداشت در مناطق محروم بوشهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با حضور در کاروان نورآوران سلامت در منطقه محروم زيارت ساحلي بوشهر، 12 عمل جراحي چشم را انجام داد.

دکتر سيد حسن هاشمي عصر امروز در روستاي زيارت ساحلي در جمع خبرنگاران گفت: کاروان نورآوران سلامت در مدت سه ماه که در روستاي زيارت حضور دارند خدمات قابل توجهي به افراد محروم و نيازمند ارائه داده‌اند.

وي با بيان اينکه بيش از 8 هزار و 600 نفر مورد معاينه چشم‌پزشکان و دندان‌پزشکان قرار گرفتند افزود: در اين مدت 4 هزار و 700 نفر بيماران بخش چشم و 3هزار و 900 نفر در بخش دندان‌پزشکي بصورت رايگان درمان شدند.

هاشمي افزود: يک‌هزار 400 نفر که نياز به عينک طبي داشتند به صورت رايگان در اختيار آنان قرار گرفت.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با اشاره به اينکه بنياد نورآوران سلامت در تمامي استان‌ها حضور مي‌يابد بيان کرد: تاکنون موسسه خيريه نورآوران سلامت به نيمي از استان‌هاي کشوراعزام شده‌اند.

استاندار بوشهر با بيان اينکه با اجراي برنامه‌هاي خيرخواهانه باعث افزايش رضايتمندي مردم و خشنودي خداوند مي‌شود خاطرنشان کرد: کاروان نورآوران سلامت با استقرار در منطقه زيارت ساحلي دشتي خدمات قابل توجهي به بيماران در بخش‌هاي چشم‌پزشکي و دندانپزشکي ارائه داده‌اند

استاندار بوشهر با تاکيد بر توسعه خدمات دندانپزشکي در استان بوشهر بيان کرد: با پيشنهاد به وزير بهداشت و درمان و موافقت وي، کلينيک دندان‌پزشکي درشهرستان‌هاي استان بوشهر تا سال آينده راه‌اندازي مي‌شود.

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با حضور در کاروان نورآوران سلامت در منطقه محروم زيارت ساحلي بوشهر، از 320 عمل جراحي آب مرواريد 12 عمل آنرا خودش انجام داد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان