arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳

فرار پسر 13ساله از دست گروگانگیر با گاز گرفتن دست او

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پسر نوجوان که در دام یک تبهکار کودک‌ربا افتاده بود با گاز گرفتن دست وی پا به فرار گذاشت.ساعت 7 غروب 28 بهمن ماه پسر 13 ساله‌ای به نام «سعید» خود را به گشت کلانتری 112 ابوسعید رساند و ادعا کرد مردی در خیابان وحدت‌اسلامی می‌خواسته وی را فریب داده و برباید که وی موفق به فرار شده است.

با توجه به ادعاهای این نوجوان، مأموران سراغ مرد مرموز رفتند و عجیب اینکه وی با دیدن پلیس پا به فرار گذاشت و همین کافی بود تا مأموران با تعقیب و گریز خیابانی وی را که «بنیامین» نام دارد، دستگیر کنند.

همزمان سعید و مادرش پرده از جزئیات اقدام به آدم‌ربایی مرد مرموز برداشتند و بازپرس شعبه سوم دادسرای منیریه تهران برای افشای جرایم احتمالی و مشابه وی دستور داد مأموران اداره 11 پلیس آگاهی دست به تحقیقات فنی و تخصصی از بنیامین بزنند.

سعید در این مرحله به افسر تحقیق گفت: از داخل کوچه شهید حیدری که خانه دایی‌ام در آنجاست، در حال بازگشت به خانه‌مان بودم که این مرد مرا صدا زد و با نشان دادن در یک آپارتمان و به بهانه اینکه عینکش را همراه ندارد، از من خواست نوشته روی یکی از زنگ‌های آیفون ساختمان را برایش بخوانم؛ قصد خواندن نوشته را داشتم که ناگهان این مرد دستانش را روی دهانم گذاشت تا نتوانم داد و فریاد کنم و قصد داشت مرا با خود ببرد.

من توانستم دست این مرد را گاز بگیرم، وقتی مرا رها کرد روی زمین افتادم و توانستم فرار کنم. پشت خودروهای پارک شده مخفی شده بودم که متوجه خودروی پلیس شدم، خودم را به مأموران رسانده و با نشان دادن آن مرد موضوع را به آنها اطلاع دادم.

بنیامین 40 ساله که بررسی‌های پلیسی نشان داد بارها به خاطر سرقت به زندان افتاده است انگیزه خود از کودک‌ربایی را دزدی دانست و گفت : با این شیوه و شگرد از نوجوانان 10 تا 12 ساله و به بهانه‌های مختلف کمک می‌خواستم و زمانی که به من نزدیک می‌شدند، برای سرقت پول و دیگر اموال با ارزش همراهشان اقدام به گرفتن آنها می‌کردم تا بتوانم جیب‌هایشان را خالی کنم.

منبع: ایران
نظرات بینندگان