arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۳

فيروزآبادي: من مسئول جنگ با آمريکا هستم نه مذاکره

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: مذاکرات انجام مي‌شود چون مقام معظم رهبري اجازه داده‌اند و من مسئول جنگ با آمريکا هستم نه مذاکره.

سردار سرلشکر سيد حسن فيروزآبادي رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح در حاشيه شانزدهمين همايش پيشگيري از وقوع جرم در استان تهران که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به توان هسته‌اي کشورمان گفت: انرژي هسته‌اي موضوعي فناورانه است و يک پيشرفت علمي و گام بلندي در ميان گام‌هاي بلند دانشمندان و نوآوران جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شود.

وي افزود: مقطع فعلي انقلاب، مقطع تحول علمي و فناوري است، ما از مرحله تحول انساني، اجتماعي، سياسي و فرهنگي گذر کرده‌ايم و به مرحله تحول علمي و فناوري رسيده‌ايم.

فيروزآبادي همچنين با اشاره به جريان تروريستي داعش گفت: پديده داعش يک حرکت تروريستي است که بر عليه همسايگان ما در عراق، سوريه و ساير کشورهاي اسلامي بوجود آمده و اصولاً آفتي است که توسط صهيونيسم، انگليسي ها و آمريکايي‌ها در جهان اسلام ايجاد شده است و به خاطر نداشتن مباني مستحکم علمي، عقلي و رفتار بسيار خشونت بار فعلاً به عنوان يک ابزار استکباري مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح همچنين به موضوع مذاکرات اشاره و تصريح کرد: ما مي‌توانيم مذاکره داشته باشيم زيرا مقام معظم رهبري اجازه داده‌اند و اين يک امر سياسي مرسوم در دنيا و در ديپلماسي جهاني است که صورت مي‌گيرد و وزارت خارجه به ميزاني که تعيين شده و آقا اجازه داده‌اند مذاکره مي‌کند.

فيروزآبادي در پايان در پاسخ به سوالي در خصوص اينکه آيا امکان توافق با آمريکا وجود دارد يا خير، گفت: من مسئول جنگ با آمريکا هستم نه مذاکرات و راجع به آنها نمي‌توانم نظر دهم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان