arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۰ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
امسال تاج حمایت خوبی از تیم‌هایی آسیایی می‌کند، اما از استقلال این‌گونه حمایت نشد

قلعه نویی: کرار در حد خودش حرف بزند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کرار باید در حد خودش صحبت کند و هم مقابل او موضع خواهیم گرفت.

امیر قلعه‌نویی در پایان تمرین امروز استقلال در رابطه با وضعیت استقلال گفت: خیلی خوشحالم امسال سازمان لیگ همه گونه همکاری با نماینده‌های ایران داشته است. سال قبل در بازی با بوریرام تایلند خواهش کردیم دیدار ما مقابل ذوب‌آهن لغو شود اما این اتفاق نیفتاد. از تاج تشکر می‌کنم که این عنایت و لطف را امسال به نماینده‌های ما در آسیا دارد ولی با ما نداشتند.

وی افزود: هر دو هفته یکبار بازی می‌کنیم و در این شرایط سخت است که تیم را روی یک روند حفظ کنیم. در این شرایط کار کردن سخت است و نتوانستیم در تبریز آن‌طور که باید و شاید خوب عمل کنیم. در مجموع تیم خوبی داریم اما حالا داستان جاسم کرار اتفاق افتاده که برای ما جای تعجب دارد.

سرمربی استقلال در رابطه با محرومیت سه جلسه‌ای کرار جاسم و اینکه او اعلام کرده باشگاه استقلال در این رابطه عملکرد خوبی نداشته و دیگر به ایران بازنمی‌گردم خاطرنشان کرد: بازیکن نمی‌تواند برای باشگاه تعیین‌تکلیف کند و یک بازیکن باید در حد بازیکنی صحبت کند. فقط باید تاکید کنم که مردم خیلی چیزها را می‌فهمند. آنها قلم‌های آلوده و میکروفن‌های معروف را می‌شناسند. دیدید بازیکنانی که از استقلال رفتند چه جوسازی را به وجود آوردند و همه این کارها به خاطرقلعه‌نویی بود که او نتواند نتیجه بگیرد. برای من مهم مردم هستند و آنها همه چیز را به خوبی متوجه می‌شوند.

سرمربی استقلال تاکید کرد: هزار داستان برای ما به وجود آمده است. قانون قضایی، قانون داخلی، قانون فیفا و ... می‌گوید اگر حکمی تعلیق شود یا از بین می‌رود و یا اینکه آن را کم می‌کنند نه اینکه حکم اولیه شدت پیدا کند. من قضاوت در این مورد را به عهده مردم می‌گذارم که با قلعه‌نویی چه می‌شود اگر هر مربی دیگری به جز من بود این رای‌ها داده نمی‌شد.

امیر قلعه‌نویی در مورد اینکه کرار در مصاحبه‌ای تند علیه فدراسیون و فوتبال ایران موضع گرفته است، گفت:‌ اگر او به ایران، فدراسیون و باشگاه توهین کرده باشد با او برخورد می‌کنیم، تمام ۱۰-۱۲ سال دعوای من با این میکروفن‌ها و قلم‌های عمر و عاصی این است که کسی حق ندارد ایران و ایرانی را باور نداشته باشد. ما هم مقابل کرار موضع می‌گیریم اگر به باشگاه توهین کند یا حرفی علیه فدراسیون بزند. کرار یک بازیکن است و باید در حد بازیکن حرف بزند.

سرمربی استقلال در مورد غیبت هاشم بیک‌زاده در تمرین و مشکلات مالی فراوان باشگاه گفت: بله، مشکل مالی زیاد داریم اما ما آدم‌هایی هستیم که همه مشکلات را درون خودمان می‌ریزیم و دوست نداریم که مشکلات‌مان به بیرون از خانواده درز پیدا کند و می‌خواهیم مشکل را درون خانواده حل کنیم. من امروز به نظرجویباری زنگ زدم و به او گفتم پیگیر باشد و ببیند بیک‌زاده کجاست.

قلعه‌نویی در مورد شکایتش از عادل فردوسی‌پور گفت: وکیلم شکایت کرده و خودم هم پیگیر موضوع هستم اگر لازم باشد من هم در دادگاه حاضر می‌شوم، هرکسی باید حد و حدود خود را بداند. من هم از طریق وکیلم پیگیر شکایتم هستم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان