arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

انتقال 6 زندانی ایرانی از قطر به کشورمان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل ارتباط با قوه قضاییه وزارت دادگستری از انتقال 6 تن از اتباع زندانی ایرانی از قطر به کشورمان خبر داد.

شاهرخ هدایتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: بامداد امروز 6 نفر از محکومان ایرانی که مرتکب جرائم مختلف در کشور قطر شده بودند، پس از انجام هماهنگی‌های لازم در فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل مقامات قضایی کشورمان شدند.

وی یادآور شد: انتقال این محکومان به دنبال مذاکره وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران با رییس قوه قضاییه قطر در آذرماه امسال انجام شده است.

هدایتی همچنین از انتقال دو نفر از محکومان ایرانی از ترکیه به ایران خبر داد و گفت: این زندانیان اواخر بهمن ماه سال جاری تحویل مقامات قضایی کشورمان شدند.

مشاور وزیر و سرپرست اداره‌کل ارتباط با قوه قضاییه وزارت دادگستری در زمینه وضعیت زندانیان ایرانی در عراق، گفت: وزارت دادگستری جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه تمامی اقدامات لازم را برای انتقال زندانیان ایرانی در عراق و همچنین انتقال زندانیان عراقی واجد شرایط از ایران انجام داده و آمادگی ایران را در جلسات متعدد به مقامات عراقی اعلام کرده‌ایم و منتظر پاسخ طرف عراقی هستیم.
نظرات بینندگان