arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

هلاکت 50 داعشی در بغداد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بر اساس گزارش های منتشره شده، ارتش عراق در 24 ساعت گذشته موفق شده ضربات سنگینی به نیروهای داعش در داخل و اطراف بغداد وارد کند، بطوری که در این نبردها دستکم 50 تروریست را کشته و 18 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، قاسم عطیه مدیر رسانه ای فرماندهی عملیات بغداد به الفرات نیوز گفته که در این عملیات که در منطقه ابوغریب در حومه پایتخت انجام شده، مقادیر زیادی تجهیزات، خودرو زرهی و وسایل نقلیه حامل مواد منفجره و سلاح منهدم شده و یا به دست نیروهای ارتش عراق افتاده است.

در این عملیات، جنگنده های نیروی هوایی و بالگردهای ارتش عراق به کمک واحدهایی از ارتش به این منطقه اعزام شده و مواضع نیروهای داعش را هدف قرار دادند.

عطیه درباره جزییات این درگیری های سنگین اطلاعات بیشتری نداده، اما به نظر می رسد با توجه به تعداد تلفات نیروهای داعش، نبرد سختی در منطقه ابوغریب بوقوع پیوسته است.

تروریستهای داعش از خرداد ماه امسال پس از اشغال موصل و بخش هایی از پنج استان عراق، تلاش زیادی کرده تا خود را به دروازه های بغداد برساند که این تحرکات با واکنش های به موقع نیروهای ارتش و الحشد الشعبی شکست خورده است.

همچنین واحدهایی دیگری از نیروهای ارتش عراق طی 24 ساعت گذشته موفق شده اند با عملیات شناسایی و پاکسازی در مناطق مختلف پایتخت عراق، مقادیر زیادی سلاح ، مهمات و انواع بمب و مواد منفجره برای عملیات انتحاری و انفجاری را کشف کنند.
نظرات بینندگان