arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

ابلاغ سلام و خداقوت رهبر انقلاب به شرکت کنندگان در رزمايش پيامبر اعظم (ص)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رييس دفتر فرماندهي کل قوا در پيامي سلام مقام معظم رهبري خطاب به فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده در رزمايش پيامبر اعظم (ص)9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را ابلاغ کرد.

 سردار سرتيپ بسيجي محمد شيرازي رييس دفتر فرماندهي کل قوا ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) پيامي خطاب به فرماندهان و رزمندگان شرکت کننده در رزمايش پيامبر اعظم (ص)9 سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ارائه کردند.


متن کامل اين پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

بي ترديد برگزاري نهمين رزمايش بزرگ پيامبر اعظم (ص) که با حضور قدرتمندانه و با صلابت بخشي از توان نيروهاي دريايي، زميني و هوا فضاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انجام شد عرصه‌اي سترگ و ماندگار براي نمايش اقتدار و امنيت پايدار در سايه عزم ملي و مديريت جهادي و برجسته سازي اراده و ظرفيت‌هاي سرشار ملت ايران و نيروهاي مسلح مقتدر و دلاور جمهوري اسلامي در دفاع از استقلال و تماميت ارضي، صيانت ار ازرش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب و رويارويي با تهديدات و تعرضات بيگانگان به شمار مي‌رود.

اين رزمايش اقتدار آميز با ابعاد الهام بخش و معنا‌دار خود، استيصال، ناتواني و هراس قدرت‌هاي مستکبر و خيره سر فرا منطقه‌اي برابر عظمت بي‌انتهاي ملت نستوه و مقاوم ايران را نمايان و توانمندي‌هاي ملي براي مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌هاي شوم دشمنان اسلام ناب محمدي(ص) و بدخواهان نظام مقدس اسلامي را آشکارتر از هميشه در معرض حق طلبان عالم قرار داد.

اينجانب ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبري و فرمانده کل قوا امام خامنه‌اي عزيز (مد‌ظله‌العالي) و عرض خدا قوت به فرماندهان و رزمندگان مومن، انقلابي و بي‌ادعاي شرکت کننده در اين رزمايش بزرگ و افتخار‌آميز، همت بلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را ارج مي‌نهم و موفقيت بيش از پيش آنان در تقويت قدرت دفاعي و بازدارنده کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي جويم.

والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته

سرتيپ بسيجي محمد شيرازي

رييس دفتر فرماندهي معظم کل قوا
نظرات بینندگان