arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

ایوبی: سال 94 سکوت نخواهم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس سازمان سینمایی گفت: سال 93 سال صبر و سکوت بود، سال 94 نیز سال صبر است اما مطمئن باشید سکوت نخواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، «حجت الله ایوبی» شب گذشته(چهارشنبه) در مراسم تجلیل از داوران بخش های مختلف سی وسومین جشنواره فیلم فجر در هتل انقلاب، با اشاره به انتخابات صنوف خانه سینما افزود: به کسانی که نگران بی قانونی هستند این اطمینان را می دهم که امکان ندارد انتخاباتی خارج از شرایط و مقررات برگزار شود.

وی تاکید کرد: بدون شک این انتخابات بدون تخطی از قانون برگزار خواهد شد و دیگر خبری از بی قانونی نیست، پس بهتر است بی جهت برخی استرس ایجاد نکنند.

رییس سازمان سینمایی درباره جشنواره فیلم فجر امسال نیز گفت: امسال در جشنواره فجر قدم های بلندی در مسیر وحدت برداشتیم و شاهد دینی ترین فیلم ها بودیم زیرا متناسب با قرائت مقام معظم رهبری، فیلم دینی ساختیم.

ایوبی افزود: به تعبیر ایشان فیلم دینی فیلمی است که به استحکام پایه های خانه و خانواده، سبک زندگی و نشان دادن مسایل دینی بینجامد و امسال سالی بود که اغلب فیلم ها بر این پایه ساخته شده بود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به واژه های برخی منتقدان اشاره کرد و گفت: چرا مدام حرف از ساخت فیلم فاخر و یا استراتژیک می زنیم، چرا این دو کلمه را بی معنی کرده ایم که دیگر نمی توانیم از کلمه خوب و شیرین فاخر استفاده درست کنیم.

ایوبی تاکید کرد: اجازه نمی دهم واژه استراتژیک و فاخر، مغازه هایی برای این دوره از مدیریت سازمان سینمایی شود.
نظرات بینندگان