arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳

گاف سي ان ان: پوتين تروريست داعشي است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سي ان ان که بعنوان يکي از بزرگترين منابع رسانه اي دنيا به شمار مي آيد بدنبال گاف بزرگي که داد ، از رييس جمهوري روسيه معذرت خواهي کرد.

به گزارش اسپوتنيک؛ شبکه " سي ان ان " بدليل پخش تصوير ولاديمير پوتين ، رييس جمهوري روسيه بعنوان يکي از تروريست هاي تکفيري _ بعثي در عراق از وي معذرت خواهي کرد . اين شبکه که به اصطلاح يکي از منابع رسانه اي اصلي دنيا به شمار مي آيد روز جمعه هنگام پخش گزارش مربوط به معرفي يکي از تروريست هاي داعشي با عنوان "جان جهادي کيست؟" به اشتباه تصويري از پوتين را پخش کرد.

بر اساس اين گزارش پخش شده در سي ان ان ، ماکس فاستر از اعضاي دفتر لندن اين شبکه بين المللي تصميم داشت جواني را براي شناسايي توسط مردم معرفي کند که ادعا شده از اعضاي داعش بوده و تعدادي از گروگان هايي اين گروهک تروريستي را نيز وي به روش هاي مختلف و خشونت آميز اعدام کرده است .

به نظر مي رسد "سي ان ان " خود هويت اين تروريست را شناسايي و اعلام کرد چرا که هنگام صحبت هاي مجري تصوير ولاديمير پوتين بعنوان تروريست داعشي به نمايش درآمد.

آيا اين شبکه آمريکايي واقعا تصور مي کند پوتين همان " جان جهادي " است ؟! در هر حال در بخش ديگري از اين گزارش ، در دقيقه چهارم آن يکي از داعشي ها در حالي که لباس مشکي بر تن داشته ، چهره خود را نيز پوشانده و چاقويي نيز در دست دارد نشان داده مي شود و بلافاصله تصوير پوتين ( بعنوان هويت واقعي آن تروريست ) به نمايش در مي آيد.
نظرات بینندگان