arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳

تساوی صبای قم با ذوب‌آهن اصفهان / گلزنی مهاجم کامرونی صبا بعد از 3 ماه مصدومیت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
صبای قم با گلزنی مهاجم کامرونی خود تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را در دیداری تدارکاتی پیش از شروع هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال متوقف کرد.

شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال صبای قم که 6 هفته متوالی است در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور طعم پیروزی را نچشیده‌اند، عصر امروز در دیداری تدارکاتی نیز نتوانستند پیروز شوند اما تیم قدرتمند ذوب آهن اصفهان را را متوقف کردند.

فوتبالیست‌های صبای قم که در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بازی جسورانه‌ای را در مقابل پرسپولیس تهران انجام داده بودند و این تیم را در ورزشگاه آزادی تهران متوقف کرده بودند و برای اینکه در تعطیلات لیگ برتر از شرایط مسابقه خارج نشوند در یک بازی تدارکاتی به میدان رفتند.

حریف تدارکاتی تیم فوتبال صبای قم در تعطیلات 15 روزه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و پیش از مصاف این تیم با راه آهن تهران در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم ذوب آهن اصفهان بود که 2 تیم در پایان به تساوی رسیدند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ذوب آهن اصفهان در قالب یک مسابقه تدارکاتی در تعطیلات لیگ برتر فوتبال عصر هشتمین روز اسفند ماه در فولاد شهر برگزار شد و در شرایط که هر کدام از 2 تیم در هر نیمه یک گل زدند بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی 2 تیم از نفرات اصلی خود استفاده کردند و در حالی که مربیان صبا و ذوب آهن بیشتر قصد محک تیم خود را برای بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر داشتند از نفرات ذخیره در نیمه دوم بهره بردند و بازی در نهایت به تساوی انجامید.

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار تیمش را با ترکیب اصلی برابر ذوب آهن اصفهان به میدان فرستاد و برخلاف یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به بازیکنان کلیدی و اصلی تیم خود در این دیدار دوستانه استراحت نداد.

بر همین اساس مهرداد طهماسبی، پیروز قربانی، هادی شکوری، حسین کوشکی، محمدامین آرام‌طبع، ابوالفضل ابراهیمی، فرشید باقری، وحید علی‌آبادی، جواد کاظمیان، محمد حیدری و محمد اوسانی به عنوان بازیکنان صبا در این دیدار به میدان رفتند، ضمن اینکه نفرات ذخیره همچون میلاد فراهانی به عنوان دروازه‌بان، داود بهادری، آمبونو آنگونو آچیله، محسن کرمی و امید قربانی نیز در ترکیب صبا قرار گرفتند.

نکته مهم برای صبایی‌ها در این دیدار بازگشت مهاجم کامرونی این تیم یعنی آچیله به میدان مسابقه بود زیرا آچیله 3 ماه به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و این دیدار در نهایت با گل‌های حمید تبریزی برای تیم ذوب آهن در نیمه نخست و آمبونو آنگونو آچیله برای تیم صبای قم در نیمه دوم به تساوی انجامید.

در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم از ساعت 15:30 دقیقه عصر روز جمعه پانزدهم اسفند ماه در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم از تیم فوتبال راه آهن تهران پذیرایی خواهد کرد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان