arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳

نتانياهو: مي خواهم مانع توافق ايران و غرب شوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نخست وزير رژيم صهيونيستي روز شنبه در گفت وگو با راديو دولتي اين رژيم تاکيد کرد که تنها هدفش جلوگيري از توافق هسته اي ميان ايران و غرب است.

به گزارش پايگاه اينترنتي راديو دولتي رژيم صهيونيستي، بنيامين نتانياهو گفت: من وظيفه دارم هرگونه توافقي هسته اي ميان ايران و غرب که براي اسراييل خطرناک باشد را متوقف کنم. از اين رو سخنراني آتي من در کنگره آمريکا بسيار مهم است و مي خواهم در آنجا وظيفه تاريخي خود را انجام دهم. نتانياهو گفت: آيا شما از من انتظار داريد به عنوان نخست وزير اسراييل سرم را در برابر تهديدها پايين اندازم.

نخست وزير رژيم اشغالگر قدس مدعي شد، آمريکا و رييس جمهور اوباما بايد خطر ايراني که با اين توافق در آستانه ي دستيابي به سلاح هسته اي قرار مي گيرد را درک کند و بداند که چنين توافقي امنيت اسراييل را بيش از پيش تهديد مي کند.اظهارات نتانياهو در حاليست که بسياري از کارشناسان و تحليلگران سياسي معتقدند که سياست هاي چند سال گذشته ي وي آسيب هاي زيادي بر روابط تل آويو-واشنگتن وارد کرده است.همچنين سفر آتي نتانياهو به واشنگتن و سخنراني وي در کنگره عليه برنامه هاي هسته اي ايران، با انتقادهاي فراواني از جمله وزراي کابينه رژيم صهيونيستي روبه رو شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان