arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

مرگ مشكوك مادر و پسر 19 ماهه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مادر و پسر 19 ماهه‌اش به شكل مرموزي در خانه‌شان جان باختند.

به گزارش جوان، صبح ديروز مرد جواني با مأموران كلانتري تهرانپارس تماس گرفت و اعلام كرد همسر و پسر 19 ماهه‌اش در خانه‌شان به طرز مرموزي فوت شده‌اند.

پس از اين مأموران پليس در محل حادثه كه آپارتماني مسكوني بود حاضر و با جسد اين مادر و فرزند داخل پذيرايي روبه‌رو شدند. لحظاتي بعد قاضي مدير‌روستا به همراه كارآگاهان تشخيص هويت پليس آگاهي در محل حادثه به تحقيق پرداخت.

شوهر زن جوان گفت: شب گذشته دير وقت به خانه آمدم. همسرم به همراه دختر هفت ساله‌ام و پسر 19 ماهه‌ام خواب بودند به همين خاطر همسرم را بيدار نكردم و خودم بعد از اينكه شام خوردم، خوابيدم. صبح وقتي از خواب بيدار شدم احساس سردرد داشتم ابتدا همسرم را صدا زدم اما او جواب نداد و متوجه شدم او و پسر 19 ماهه‌ام نفس نمي‌كشند. اما دخترم از خواب بيدار شد. شوكه شده بودم و بلافاصله با پليس و اورژانس تماس گرفتم. عوامل اورژانس پس از معاينه همسر و پسرم اعلام كردند كه هر دو آنها فوت شده‌اند.

مأموران پليس در ادامه به بررسي خانه پرداختند و با شكاف‌هايي داخل پذيرايي روبه‌رو شدند كه احتمال مي‌رفت گاز موتورخانه از لاي اين درزها به داخل خانه نفوذ كرده و موجب مسموميت اعضاي خانواده و مرگ مادر و پسر شده است. پس از اين جسد مادر و فرزند به دستور قاضي مديرروستا براي انجام آزمايشات لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

تحقيقات درباره اين حادثه مرگبار از سوي كارآگاهان پليس آگاهي ادامه دارد.
نظرات بینندگان