arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

معاون نظارت مجلس: خطاهای احمدی‌نژاد با آب زمزم و کوثر هم پاک نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حسین مظفر معاون نظارت مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه تطهیر کردن احمدی نژاد در دولت نهم و دهم از سوی آقا تهرانی در برنامه شناسنامه، گفت: قطعا اقدامات و اشتباهات احمدی‌نژاد در کشور که موجب بروز تنش در جامعه شد، به هیچ وجه قابل پاک کردن و توجیه نیست.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کارنامه احمدی‌نژاد به‌ویژه موضوع خانه‌نشینی و اشتباهات پی در پی وی با هیچ آب زمزم و کوثری قابل پاک کردن نیست و مسئله خانه‌نشینی احمدی‌نژاد یک کار بسیار منفی در کارنامه عملکردی وی محسوب می‌شود.
 
مظفر درباره دلایل بروز حادثه یکشنبه سیاه در مجلس، گفت: قطعا مقصر و شروع‌کننده این اتفاقات خود شخص احمدی‌نژاد است و این‌گونه رفتارها برای شخصیتی مانند رئیس‌جمهور بسیار زننده و غیرمتعارف بود.
 
معاون نظارت مجلس، با اشاره به حمایت‌های بی‌وقفه مرتضی آقا تهرانی از اقدامات و اشتباهات احمدی‌نژاد، ادامه داد: این اشکال هنوز هم به اعضای این تشکل سیاسی وارد است، اما این افراد در شرایطی اقدام به نقد اقدامات دولت احمدی‌نژاد پرداخته‌اند، که زمانی طولانی از مدیریت وی بر دولت گذشته است، از این رو هنر بزرگ این بود که اعضای پایداری در زمان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد به نقد می‌پرداختند.

منبع: خانه ملت
نظرات بینندگان